۱۴ بهمن ۱۳۹۱

امشب ساعت نه به دنیا آمدم

۷۵ نظر:

F i r o u گفت...

aval az hameh be in donya khosh oomadid.
che jaleb hamisheh saii mikardam shoma ro tajasom konam,

آرزو گفت...

تولدت مبارم گيس طلاي عزيزم
من از 14 بهمن پارسال دارم انتظار ميكشم كه روي گل تو رو امسال ديگه حتما ببينم. چه خوب كه امسال ميسر شد.
هميشه شاد ، هميشه در سفر و هميشه غرق در درك زيبايي طبيتي باشي كه دركش ميكني :-*

ناشناس گفت...

پس تولدت مبارک گیس طلا خانم! خیلی چهرتون به چشمم آشناست. یادمه که توی پست های قبلیتون هم گفته بودین که خیلی ها این رو بهتون گفتن!
ترمه

Cc گفت...

تووولد مبارکی

چقدر دخترها توی خیابون دیدم که فکر کردم توییی :)))
الان ازت خیلی راضی ترم :*

رها گفت...

تولدت مبارک گیس طلا :***

بابک گفت...

همیشه از خودم می پرسیدم این خانومه چه شکلیه!
تولدتون مبارک!

پی نوشت:فکر میکردم یه خورده چاق باشین!:)

الا گفت...

مبارک گیسو جون.

الا گفت...

مبارک گیسو جون.

رزیتا گفت...

گیس طلا جانم تولدت مبارک . مرسی برای عکس مردم از بس هنگام خوندن نوشته هات تصورت کردم . می بوسمت دوست نادیده ام. که البته حالا کمی دیدنی شدی .

ناصر گفت...

پس بگو چرا امروز با اینکه من و روزگارم بی تغییر بودبم ولی حس خوبی در این من جاری بود!
میلاد پیشاپیش مبارک
اما بدان آنچه اینحا دیدم با خبالاتم ساز نبود. هرچند می دانم خیالاتم خام بود...

ناشناس گفت...

تولدت مبارک
ممنون بخاطر لحظه های خوشی که برای ما تو وبلاگت آفریدی
جوانتر از تصورم بودی ولی بهمان اندازه دوست داشتنی

همایون گفت...

مبارک باشه!
وبلاگو تازه شروع کردم به دنبال کردن!
موفق باشی!

طیبه گفت...

من هم در چنین روزی ولی سه و نیم صبح دنیا اومدم:)

تیهو گفت...

تولدت مبارک :*

من گفت...

عکس گذاشتی هورررررررراااااا!!!همین چند روز پثش بود با خودم فکر کردم تولد این دختر همین موقع ها بود نکنه عکسشو از دست داده باشم
بوس و تولدت مبارک زیبا گیسو طلا

من گفت...

راستی یه بار صدات رو هم بذار :)

روزهای پروین گفت...

تولدت مبارک گیس‌طلایِ عزیزم، روزهات خوش‌رنگ و لحظه‌هات مملوِ شادی باشند، صد‌البته سلامتی یارت باشه، و عشق و دوستی‌ پیرامونت...

Unknown گفت...

همونی که تو خیالم میدیدم
همونی :*<3
تولدت مبارکـــــــــــــــــ
گیس طلا جونم:******

من 11 بهمنم خوشبختم :D

vezikool گفت...

سلام عزیزم تولدت مبارک ، امیدوارم هر روز زندگیت این لبخند زیبا رو روی صورتت داشته باشی.

Narcis گفت...

khobe konjkavim bartaraf shod va belakhare didamet ;)) cheghade avez nashodeyn shoma! bezenam betakhte.... shad o dar safar o ashegh bashi, tavalodet mobaraka :)))

صهبا گفت...

تولدتون مبارک سال پیش رو پر از روزهای رنگی

Unknown گفت...

سلام
تولدتون مبارک
دقیقن همونطوری هستید که تصور می‌کردم :)

Unknown گفت...

تولدت مبارک گیس طلا جان؛ امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین

Unknown گفت...

تولدت مبارک گیس طلا جان؛ امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین

سولماز گفت...

تولدت مبارک خانوووم. دیدی بالاخره دیدمت! خیلی شبیه همون تصویر خیالیم هستی.

ناشناس گفت...

سلام
شما بهترین دوست من در فضای مجازی هستید. تولدتون رو از صمیم قلب تبریک میگم.

ستاره گفت...

سلام تولدت مبارک هزار تا اصلا شبیه تصورم نیستی .....برات بهترینها را ارزو می کنم

ناشناس گفت...

تولدت مبارک:)

سحر گفت...

گیس طلا جونم تولدت مباررررررررک :* :* :* چه خوب که عکس گذاشتی.همیشه تصورت میکردم

مرجان گفت...

من هفته پیش با یه خانم فیلمنامه نویس مصاحبه داشتم. وسطش گفت فلان چیز رو بفرست به ایمیلم. گفتم: عه! ایمیل داره! ینی ممکنه وبلاگ هم داشته باشه؟ نکنه گیس طلا باشه؟! توی دفترش هم پر بود از چیزهای جمعه بازاری! هی با خودم می گفتم کاش یه عکس درست حسابی ازش دیده بودم که اینجور وسط صحبتای این خانمه لبخند خل وضع نزنم!
تولدت هزار بار مبارک گیس طلای شاد و دوست داشتنی. چه کار خوبی کردی به دنیا اومدی :)

ناشناس گفت...

تولدت مبارک خانمی

ناشناس گفت...

pas gis talaye por ehsase ma shomayin

tavalodetono tabrik migam

omidvaram sale khobi dashte bashin

مهری گفت...

تولدت مبارک. سالهاست با نوشته هاتم.
ممنون به خاطر همه حس زیبایی شناسانت و طنزت.

مهری گفت...

تولدت مبارک. سالهاست با نوشته هاتم.
ممنون به خاطر همه حس زیبایی شناسانت و طنزت.

نگار گفت...

زادروزت خجسته . سالهاى زندگيت پراز سفرو وبلاگت پر از سفرنامه و لبت پر از خنده باد .

الناز گفت...

تولدت مبارک. چه خوب شد به دنیا اومدی. چه خوب که عکس گذاشتی. من تو ذهنم ازت یک تصویر داشتم. یعنی تقریبا از هر کسی زیاد بخونم یک تصویر درست می شه برام. سورپرایز بود عکست.

شهاب گفت...

تولد مبارکی. همیشه می‌خونم و لذت می‌برم از صمیمیت نوشته‌ها.

ناشناس گفت...

تولدت مبارک

Unknown گفت...

اِاِاِاِ....تولدت مبارک گیسوجانِ قشنگم!

علی گفت...

سلام. تولدتون مبارک خانم گيس‌طلا

Zara گفت...

Tavaloodet mobarak! Shad bashi!

پریسا گفت...

چه خوب شد روی ماهتونو دیدیم ♥

محسن گفت...

سلام
. تولدت مبارک -- تولدت مبارک .
به قولی: قسمت شد با شما معاصر باشم (یا برعکس :دی )

تمام پست هات رو می خونم و اون شکل + رو برا اونا که خوشم بیاد می زنم نمی دونم خبرش بهت می رسه یا نه... اما تولدت از اون اتفاقاتی بود که باید از این طرف قیلترشکن می اومدم اون طرف قیلترشکن تا حضوری تبریک بگم

Baloot گفت...

Dear Gistela

Happy Birthday

The Pacific is still waiting for you and a diary of your visit from here

ناشناس گفت...

تولدتون مبارک!

Marjan گفت...

تولدتون مبارک گیس طلا خانوم :دی :* از سر شب که این عکس رو گذاشتین صفحه رو نبستم و هی دائم برگشته ام نگاتون کردم :)

دارا گفت...

خب من که قهر بودم!

اما نمیشه به این خانم خوشکِلِه خوش سفر تبریک نگفت که.
زنده باشید بی زحمت!

ناشناس گفت...

اواااااااااااا
بهت نمیاد انقد تخس باشی

ناشناس گفت...

Tavalodet mobarak Gis Tela ye aziz. Shad o omidvar bashi. Mesle hamisheh.

sahar گفت...

Tavalodet mobarak! You are beautiful in and out! ;) array of colors are enchanting and vivacious like yourself !

Unknown گفت...

دقیقن پنج ساله که هر سال میخوام ببینم و هر دفعه اینجای بهمن که میرسه ی کاری واسم پیش میاد و بعد میام میخونم و حسرت میخورم.
متشکرم از گودر.

Fereshteh Sb گفت...

قربونتون برم من! شما چقد جوونین ماشالله :)
تولد بیست و هشت سالگیه دیگه. درسته؟
مبارکا!

niloofar گفت...

خوش اومدین خانوم :*

ناشناس گفت...

lotfan age mishe dar sal chand dafe be donya biya ta ma azat ax bebinim abji

Pardis گفت...

تولدت مبارک گیسو عزیز.
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی، به سفرهای خوب بری، برای ما سفرنامه و عکس بذاری. :)

عادل گفت...

سلام گیسو طلا بانو
تولدتون مبارک. تنت بی گزند، سرت سبز و دلت خوش
:)

ناشناس گفت...

تولدت بسيار مبارك بود

ناشناس گفت...

دوباره اومدم عکستو ببینم و کامنتارو بخونم.
چقد همه دوستت دارن گیس طلای دوس داشتنی:*
و چندین نفر هم هستیم که تورو از قبل تو خیالمون دیدیم!خیلی جالبه ها!اصن عجیبه!
این همونه که روی موتور تو سفر آفریقا تصورش میکردم وقتی دامنشو سفت چسبیده بود تا از شدت باد ملت زیادی خوشبحالشون نشه=)))))

هلاک شدم از خنده اون موقع!:))):***

ناشناس گفت...

دوباره اومدم عکستو ببینم و کامنتارو بخونم.
چقد همه دوستت دارن گیس طلای دوس داشتنی:*
و چندین نفر هم هستیم که تورو از قبل تو خیالمون دیدیم!خیلی جالبه ها!اصن عجیبه!
این همونه که روی موتور تو سفر آفریقا تصورش میکردم وقتی دامنشو سفت چسبیده بود تا از شدت باد ملت زیادی خوشبحالشون نشه=)))))

هلاک شدم از خنده اون موقع!:))):***

ناشناس گفت...

من ناشناس نیستم!
دریا پری ام کامنت بالایی رو گذاشتم!:-D

ناشناس گفت...

کامنتم نیییییس چراااا:(((
دو ساعت حرف زده بودم اه:(

دریا پری گفت...

کامنتم نیییییس چراااا:(((
دو ساعت حرف زده بودم اه:(

شهرزاد قصه گو گفت...

Happy birthday Giss tala! booooooos

ناشناس گفت...

تولدتون مبارک
همیشه خوش و سالم و شاد باشین

ناشناس گفت...

تولدت مبارک گیس طلای عزیز. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی.

راضیه گفت...

خوش اومدی دوستم. مبارکا باشه :)

DONC گفت...

tavalodet mobarakkkkk
hamisheh veblagetun ro mikhoonam ama avalin bareh ke baratoon comment mizaram.

ناشناس گفت...

tavalodet mobarak :*

Shaki گفت...

تولدت مبارک
بالاخره بعد از 5 سال خواندن وبلاگت یه کامنت گذاشتم! :)) همیشه به سفر باشی با دل خوش و تن سالم

Leyla گفت...

tavalod tavalod tavalodet mobaraaaaakkkk.....

Sargol گفت...

Happy Birthdayy...:)

kiwi گفت...

تولدت مبارك گيس طلا جان. شاد، سالم باشى هميشه.

هومن گفت...

اومدم تولدت رو تبریک بگم،
با خوندن کامنت ها فهمیدم انگار این پست یه عکس داشته که دیگه الان نداره
بغول ما چتـــــــــو میشد خو؟
اما عیبی نداره
خوشال باشی همیشه

سروه گفت...

تولدت مبارک گیس طلای خیلی عزیز. همیشه شاد و سلامت باشی:)

AmirHosein Asadpour گفت...

منم بهمنی امممممم

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...