۱۰ اسفند ۱۳۹۱

ابو مسلم خراسانی

دیروز داشتم می گفتم که "و یک سردار ایرانی سرانجام بر سلطه اعراب اموی بر ایران پایان دادن و آنها  را شکست داد اما اشتباه بزرگش این بود که  به دلیل شیعه بودنش، عباسیان را به سلطنت رساند و انها هم در اولین فرصت او را کشتند و نام این سردار...
ساکت شدم که نامش را بگویند
اسامی که از اطراف و اکناف کلاس شنیده می شود
کورش
اسکندر
ابوبکر
رستم
 دانشجوها که تقصیری ندارند تاریخی که در دبیرستان می خوانند، فاجعه ای است 
اما دلم برای سردار می سوزد که فرزندان سرزمینش او را نمی شناسند

۴ نظر:

ناشناس گفت...

حالاکی بود

Amir گفت...

این که تیم فوتبال است :)))

مهران گفت...

با حسن نراقی نویسنده ی جامعه شناسی خودمانی که اشنایی دارید؟

اتفاقن ایشان هم دغدغه ی مشابهی رو دارند

و اتفاقن کتاب خیلی جمع و جور و یک دست و با حجم خیلی مناسبی هم نوشتند در جهت کمک به بهبود این معضل بزرگ - به اسم " چکیده ی تاریخ ایران -

پیشنهاد می کنم معرفی ش کنید

بیان داخل کتاب به قدری شیوا هست که فکر می کنم بشود یک بهبود هایی از قبلش مشاهده کرد

ناشناس گفت...

خوب همون بهتر که اسمش فراموش شد-هرچی میکشیم از دست همین مسلمونای خوش نیته که میان مردمو خام میکنن بعد هم درسته میدن دست نامردا-

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...