۱۶ بهمن ۱۳۹۱

از شما جماعت بیشماری که دوستم دارید که دوستتان دارم

من یه آدم معمولی ام
این اصلا تراژدی نیست بر خلاف نمایشنامه مرگ فروشنده
بیشتر آدمها معمولی هستند
من قیافه معمولی دارم ،بعضی وقتا زشتم، بعضی وقتا خوشگل و بیشتر وقتا معمولی
اخلاقم بد نیست اما بداخلاقی های خودم را هم دارم
استعداد درخشانی ندارم اما کم استعداد هم نیستم
کار بزرگی هم انجام ندادم اما کارهای کوچکم را خوب انجام می دهم
از خودم بیزار نیستم اما مفتخر هم نیستم
اما یک روز در سال است که
به شدت به خودم مغرورم
بسیار خودم را تحسین می کنم
و شیفته خودم می شوم
زمانی که می بینم به عنوان یک آدم معمولی
توانستم این همه محبت را یکجا به دست آورم

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...


«من یه آدم معمولی ام
این اصلا تراژدی نیست ...»
چقدر این جمله ساده، خوب و دوست داشتنی بود!

ناشناس گفت...

خیلی دلگرم‌کننده‌اس حرف‌های شما. ممنون، راستی تولدتون مبارک :-)

حامد گفت...

خوشبحالت.من وقتی دیدم این همه بهت تبریک گفتن حسودیم شد تبریک نگفتم،اما خوب عذاب وجدان. تولدت مبارک، شاد که هستی، سلامت هم باشی ایشاا...

vezikool گفت...

نمیدونم چجوری اینو توضیح بدم ولی معمولی بودن به این نیست که مثلا تا بحال زندگی کسی رو نجات ندادی (بر فرض) یا اینکه از زیبایت روزی چند تا جون خودکشی بکنن ، به نظر من یک ادم معمولی توی دستگاهی که فرهنگ جامعش براش میسازه مثل یه چرخ دنده کار میکنه و نمیدونه و براش مهم نیست که صرفا یه چرخدنس ولی یه ادم خاص در واقع بخواهم خلاصه بگم
از عطر یک گل و کاسه های رنگی لذت میبره و اون رو به اشتراک میزاره

ناشناس گفت...

شما از زندگی لذت می برید و مهربونید. خیلی دوست داشتنی هستید

شهرض گفت...

گیس طلا تولدت مبارک . به نطر من هم یه آدم معمولی هستی . اما هر کسی نمی تونه معمولی باشه . همه یا زیادی بالا هستن یا زیادی پایین. اما چقدر رو راستی و جقدر لذت داری می بری از زندگیت . اما اینی که داری تصویر می کنی برای من آرزوست . یعنی انجام دادن کارهایی که واقعا دوست داری و اینکه از شغلت لذت می بریی. اینکه اصلا بلدی لذت ببری برام آرزوست. من این وبلاگ رو به قصد درمان افسردگیم هرروز صبح می خونم . البته نطری نمی دم چون ندارم. چون مثل یه درس بهش نگاه می کنم. امیدوارم همین قدر که زندگیتو خوب تصویر می کشی خوب باشه.

ناشناس گفت...

اماشماخیلی دوست داشتنی هستید.

Sherry گفت...

تولدت مبارک هنرمند دوست داشتنی من. شرمنده که دیر اومدم تبریک بگم. مدتی نبودم و تازه اومدم خونه.
به هر حال همونطور که می دونی خیلی دوستت دارم و من هم یکی از طرفدارهای پرشمارت هستم.
برات سلامتی و شادی روز افزون آرزو می کنم دوست نازنینم.
عمرت دراز به شادمانی و خوشی

http://blueharmony.persianblog.ir/ گفت...

برای من شما همون برگ درختی که نقاش رو دیوار کشید تا باور کنم که هنوز روح زندگی وجود داره.
تولدتون مبارک.

ناشناس گفت...

همون موقع که پست تولد رو گذاشتی از موبایلم اومدم برات کامنت گذاشتم که سند نشد و فردا شبش هم همینطور...
حالا با تاخری میگم که تولدت مبارک گیس طلا جان...من از پس نوشته هات قلب مهربون و بزرگت رو می بینم.
راستی امروز رفتم دو تا ظرف که کار دست هست گرفتم و همش به یادت بودم.عکسشون ررو برات می گذارم.
مصی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...