۳۰ دی ۱۳۹۲

همه می خندند

در داروخانه هستم که دانشجو زنگ می زند
-  استاد من هفت شدم اگه می شه نمره ام رابیشتر کنید مشروط نشم
- عزیزم وقتی من هفت دادم یعنی نمره ات خیلی کم بوده اگه کسی واقعا هفت بشه که من ده را بهش می دم
- استاد دارم مشروط می شم نیم نمره کم دارم
- نه بهت  بدم مشکل حل می شه ؟
- بله استاد
- اوکی من نه بهت می دم
گوشی را قطع می کنم و  سر بلند می کنم و می بینم تمام منتظران و متصدیان با خشم به من نگاه می کنند
برای همه توضیح می دهم :
- دوشده بود می فهمید؟ از سیزده تا سوال دو گرفته بود!!!
 

۴ نظر:

m گفت...

حتما حقش بوده
ولی چیزی که برای من عجیبه تعداد سوال هاست آخه سیزده تا؟؟؟ جه درسی آخه سیزده تا سوال میتونه داشته باشه

ارغوان گفت...

گیس طلا بخاطر من بهش ده بده
دنیا به اندازه ی کافی سخت هست. براش سختترش نکن.
الان دارم فکر میکنم منظورم از بخاطر "من" چی بوده؟
بخاطر یک ناشناس؟!!
یک مشت دلار بهتر نبود؟

ناشناس گفت...

kare khoobi kardi, shagerdi ke dars nakhune bayad dars ro dobare begire. afarin. 13 soal ham aliye.13 ro doos daram :D

Pardis گفت...

chera nevesht nashenas!?!
man boodam goftam 13 doos daram gisoo jan. nemidoonam chera nashenasam kard :))

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...