۲۸ بهمن ۱۳۹۱

و بگوید: تو بخواب گیسو، من به جای تو می روم

بعضی روزها دوست دارم  کسی تمام مسئولیت هایم را به دوش بگیرد
کسی که به جای من
برود سرکلاس درس بدهد و با مدیرگروهی که همه واحدهای آسان و ساعتهای خوب را برای خودش برداشته بحث کند
برای انجام جراحی تصمیم بگیرد ،نقد این کتابهای که روی هم انبار شده را بنویسد
برود بانک قسطها را بپردازد و کرایه خانه و قبض ها را بدهد و حساب کند که پس اندازش چقدر دوام می آورد
این لوله فاضلاب زیر سینک را عوض کند ،زیر مبل ها را جارو بزند
برای سئوالهای بی پایان خواهرک درباره مردی که انتخاب کرده، جوابی پیدا کند و چمدانش را برایش ببند و برساندش ترمینال
فکری برای همسایه ای که مزاحمش می شود بکند
 اشکهای مادرک  را پاک کند و  دلداری اش بدهد که همه چیز درست می شود
ظرفهای نشسته را در  ماشین ظرفشویی بگذارد، ماهواره را که یکسالی است آنجا رها شده، وصل کند
به آبجی وسطی در آن شهر زمستانی، در کشوری دور ایمیل بزند و سعی کند که به قهر یک ساله اش با خانواده پایان دهد
مرغها را پاک کند و در فریزر بگذرد،کف حمام و دستشویی را وایتکس بریزد
به آبجی بزرگه زنگ بزند و اطمینان بدهد دزد لپ تاپش پیدا می شود، لپ تاپی که تزش در آن بوده و حالا در شرف اخراج است
عصرها که از کار بر می گردد در صف به ایستد و نان بخرد، ساعت دیواری را تعمیر کند 
با تهیه کننده ای که بدون اجازه از او فیلمنامه را دستکاری کرده، دعوا کند
یک کارگر بیاورد شیشه های آپارتمان را که سه سالی است شسته نشده ، تمیز کند
و 
برایم در زیر نور آفتاب بالش بگذارد و  روی من پتو بیندازد


۱۳ نظر:

F i r o u گفت...

heyf ke man kheili dooram, agar oonja boodam mitunesti koli roye man hesab koni

راضیه گفت...

مثل الانِ من که خوابیدم و دارم مُف مُف می کنم و اون داره برام سوپ میپزه :)

Zara گفت...

Man gah gahi in arezoo ro mikonam, ama darja mimire vaghti yadam miad agar kasi digi masoliat ha ro bepazire, shadi ha male on khahad bood, barname riziha ham az taref on khahd bood,...va man (va ghatan to) in ro nemikhaim

ناشناس گفت...

چه لوس

مهرنوش گفت...

الهی بگردم
خیلی هم خوب بود هیچ خواسته ی زیادی نیست.

یک هفته است مسئولیت خونمون افتاده به من ، الان همین حسو دارم دیگه شما که جای خود دارین :)

taraaaneh گفت...

اگر نزدیکت بودم با کمال میل آخری رو برات انجام میدادم. حتی قبل از اینکه خوابت ببره برات قصه هم میگفتم. ( لبخند)

خانمه گفت...

خیلی خوبه، فقط حواست باشه اون طرف شیرازی نباشه :)))

امید گفت...

ای ناقلا دلت شوهر میخواد

ناشناس گفت...

@ناشناس
اصلا هم لوس نیست و خودت خیلی لوسی.........:#

حسین گفت...

سلام
ماشالله چه کم اشتها احیانا فکر نمی کنید چیزی ازقلم افتاده باشه تعارف نفرمایید ها:-) فکر نمی کنید ممکنه مسیولیت نفس کشیدن رو هم به کسی بسپارید ممکنه بهتر باشه هرچند که از حق نگذریم بعضی هاش آرزوی اکثریت و جدا مرد افکنه

ناشناس گفت...

Salam emkanesh hast man emiletun ro dashte basham?sahar hatami

Gistela گفت...

سحر جان
ایمیل من
gistela0@gmail.com هست
اونم صفر است بعد از گیس طلا

ناشناس گفت...

چقدر چقدر چقدر من بودم!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...