۶ دی ۱۳۹۶

تا بگذرد

می دانم حال دنیا بد است
حال ایران بد است
می دانم  دورنمای آینده چندان  خوشایند نیست اما
همین یک زندگی را داریم، 
می دانم خیلی خوب می شد در دوران هخامنشیان بودیم با آن امنیت و رفاه اقتصادی، اشکانیان زیبا و با فرهنگ و معتدل، سامانیان ایران دوست، می دانید حتی دوران ایلخانی و تیموری مردم اوضاعشان خیلی بد نبود؟  دوران صفویه  مقتدر و حتی دولت مستعجل زندیه 
اما الان هستیم  در قرن بیست و یک میلادی و مطمین نیستم که دوباره بدنیا بیاییم، خیلی دوست دارم البته، اما رو حرف این هندیا خیلی نمی شه حساب کرد
برا همین ، چون فقط به همین دم اطمینان دارم که هستم سعی می کنم که  حالم را خوب کنم
با هرچه که دم دست دارم
این کتاب خوب که دانلود کردم
اون سالاد اولیویه  خوشمزه که  در بوفه دانشگاه خوردم
این فیلمه که از تو هارد پیدا کردم
این شیشه شورها که مرام گذاشتن و هنوز گل می دن
حتی این دختر دانشجوهای عزیز و خل و چلم  که جلسه آخری بغلم کردند و با افاده به پسرهای کلاس گفتند:نمی دونید که چه مزه ای می ده!!

۳ نظر:

taraaaneh گفت...

من که فکر نمیکنم توی دوران هحامنشیان یا اشکانیان هم زندگی برای توده مردم چندان خوب بوده. همیشه مردم دنبال بهانه های کوچک خوشخالی بوده اند وهستند. زندگی همینه اصلا.

دلی گفت...

میشه آدرس اینستاگرام ات رو برام بگذاری

Gistela گفت...

همونgisoshirazi

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...