۱۳ خرداد ۱۳۹۱

هر کسی کو دور ماند از حمام خویش

واقعیتش اینه که من همیشه دربرابر دوستی از طریق این پنجره  مقاومت داشتم و  واقعیت را بر مجاز ترجیح داده ام
اما  سرانجام یکی تونست با طعمه سفر به کیش(قدیمی ها سفرنامه شو به یاد دادن) منو از برج عاجم بیرون بیاره و از طریق اون با یه چند تا دختر دیگه  آشنا شدم  که الان هم  حتی اسم واقعی  یا فامیلشونو نمی دونم . من که گیس طلا هستم و توسط این تنبلها تبدیل شدم به "گیس" بقیه هم اسمهایی مثل جود و یل و رکسی و گلمر و  هد و موحد و ملی دارن 
همدیگر را ماهی یه بار می بینیم و فقط به قصد شکم چرانی
یعنی همه غذا درس می کنن می یارن به حد مرگ می خوریم و می خندیم و می ریم تا ماه بعد
اینقدر که  تو این جمع ها همه خودشون هستند و بی سانسور و طبعا شبیه اراذل و اوباش؛مادر یکیشون گفته بود : اینا بچه های خوبی بودن اما اون دوستایی که باشون می ریی سینما وتئاتر کیا هستن پس؟
چند شب پیش داشتن  مثل همیشه ایمیلی  برنامه ریزی میکردن که  این دفعه دور همی بریم
استخر روباز تو میرداماد به اسم نمی دونم چی چی قصر،  خیلی شیک و اینا
مایو دو تکه بپوشن و مثل آدم ،‌عینک آفتابی و روغن برنزه بزنن و حمام آفتاب بگیرن
وبعد از رد و بدل شدن صد تا ایمیل
که حوصله خوندن شو نداشتم
اومدم آخری را باز کردم دیدم برنامه استخر روباز  تبدیل شده به رفتن به یه حموم عمومی که دلاک  خوبی هم داشته باشه !!!!

۴ نظر:

حامد گفت...

والا تو ترکیه و اذربایجان باید خدا تومن پول داد برای رفتن به همین حموم ها با دلاک . البته میتونین جنسیت دلاکو خودتون انتخاب کنین.. یعنی اگه خدایی نکرده بگین پیلیز یک دلاک خانوم . یک قولتشن میاد که دستتو 2 بار دور گردنت گره میزنه.بعد یک کاری میکنن که شصت پای ادم از پشت برسه به فرق سر.

parvin گفت...

kheili ba weblog shoma keif mikonam. aalie, be khosoos inke be rooz mishe daem. man ke ghadimi ha ro ham mikhoonam. alan hol o hosh e November 2008 hastam.

Mitra گفت...

mage hamoom omoomi hanooz hast too Tehran?

ناشناس گفت...

دوست دارم اساسی

ولی میشه بگی از این حمامها کجا پیدا میشه؟؟؟ ینی هنوزم هست تو تهرون؟

عجبا ! حیرتا !

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...