۱۵ بهمن ۱۳۸۸

اینم هدیه من به شما

چهل عدد مقدسی در اساطیر ایران است. اهورمزدا آسمان را در 40 روز می سازد. چهل تعداد روزهای ناپدیدی هفت ستاره خوشه پروین است. در بابل بر یکدوره مهم دلالت داشت که با انتظار و صبر ارتباط می یافت. دوران حاملگی آدمیزاد هفت چهل روز طول می کشد. ایام تزکیه نفس و آداب مربوط به مرگ در سلام را با عدد چهل می سنجند. توفان نوح چهل روز و سرگردانی قوم یهود در چهل سال طول کشید . موسی و عیسی هر یک چهل روز در بیابان به سر بردند و بعد از ان نجات یافتند و عیسی چهل ساعت در گور باقی ماند و سپس عروج کرد. در حديث آمده است كه اگر كسي چهل ساله شد و خيرش بر شرش غلبه نكرد،آماده رفتن به جهنم باشد. در نقلي امده است كه مردمان طالب دنيايند تا چهل سالشان شود. پس از آن در پي آخرت خواهند رفت. در قران امده است ميقات موسي با پروردگارش در طي چهل شبانه روز حاصل شد. گفته شده كه حضرت ادم چهل شبانه روز بر روي كوه صفا در حال سجده بود.

من چهل ساله شدم و لبخند می زنم به آغازم

۱۳۵ نظر:

* گفت...

mobarak bashe khanoom
bezar avalin cm baade in hame khundan tabrike tavalode shoma bashe

خواننده خاموش گفت...

tavalodet mobarak dokhtare gisoo tala

FASAANEH گفت...

به سلامتی. مبارک باشه این آغاز قشنگ.
.
...که آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست

ناشناس گفت...

دوس داشتم استاد من بودي!
من معماري ميخونم...
هنر هنره ديگه!

ناشناس گفت...

راستي استاد! چل سالگيت مبارك :*

تک زنگ گفت...

سلام و عرض تبریک. مبارک باشه حسابی. این بهمن ماه عجیبیه. نو همچین سال و شرایطی فهمیدم غیر مامان و خانوم خواهر کلی متولد بهمن سبز داریم!

Unknown گفت...

سلام،
خیلی سورپریز بود. ایول!

ارماییل گفت...

بهمنی ها البته خانوماشون همیشه برام زیبا هستند. تولدت مبارک گیس طلا مرسی از هدیه ات :)

سپیده گفت...

واییییییییییییی من همیشه فکر می کردم شما حداکثر30سالتونه!!! امیدوارم همیشه شادشادشاد باشید.

farnaz گفت...

سلام گیس طلای عزیز

تولدت مبارک. امیدوارم هر سال آرزوهای نو داشته باشی

خاموش گفت...

تولدت مبارک

مجتبي گفت...

خيلي هم آقايي (الواتي خوانده شود لصفاً)! مبارك باشه خانم! مرسي بابت هديه ات! بهمني بد هم مگه داريمژ؟!

روزبه دانشور گفت...

مبارک باشه!
:)

دنیا گفت...

تولدت مبارک :)

ناشناس گفت...

happy BDAY !

taraaaneh گفت...

bah bah mobarake.pas vaghean gistala hasti. mrsi az hedye ghashang.

ناشناس گفت...

Tavaloodet mobarak
man hamishe mikhonamet che az khone va che az sare kar az in sare donya
ye 40 sale dige ham hast ke on ra ham mikhonam Forgh
dost dashti sari be on ham bezan
age nagofte boddi 40 sale shodi fekr mikradam neveshtehaye ye javoone 27-28 saleye ra mikhnam ke tajrobeye khali zidadi to zendegi dare
delet hamishe javooooon bashe

Nazi

نوشا گفت...

خیلی خیلی مبارکه خانوم امیدوارم سالهای بسیاری در پیش داشته باشی بسی روشن و نیکوتر :)

برديا گفت...

ايشالا هميشه چلچليت ادامه داشته باشه :دي

Brief Encounter گفت...

مبارکه خانم
پایدار باشین

ناشناس گفت...

man az vaghti ke 36 sale boodi ta alan mikhunamet.
tavalodet mobarak
mersi babate hedye

آدن گفت...

forty and fabulous
happy birthday
دقیقا شبیه تصورم از شما بعد از پست کیش رفتن با ملی بدآموزی!
شادزی مهر افزون

Arezu گفت...

تصوری که من از شما داشتم همیشه یه خانوم لاغر با موهای مشکی‌ بود که لب سن آمفی تیاتر سبزهٔ ما نشستین و با بچه ها حرف می‌ زنید. و البته به موقع اش شلوغی شیطونی می کرد :D (فرزانگانی ام،مال همون دوره ها که اونجا بودین اما بچه تیاتری نبودم)

تولدتون خیلی‌ مبارک باشه
از طرف همه فرزانگانی ها :)

ناشناس گفت...

همشهری تولدت مبارک من هم 30بهمن 39 ساله میشم. اما خوشم میاد کاکو خوب دلمون جوون مونده ها.

هیلدا گفت...

عزیز دلم تولدت مبارک ... منم 17 هستم ... کلا بهمنی ها یه چیز دیگه اند !دوستت دارم خیلی!

تنگ غروب گفت...

گيس طلا جون گيس قشنگ جان قديس شدنت مبارك يني اصن از موقعي كه فهميدم متولد بهمني عشقم بهت شونصد برابر شد ال ابراز علاقه ي زرد.
حالا كلن منم اينا رو نمي نوشتم كه تو خودت مي دوني چقد كشته مرده داري و همه دوست دارن ولي خو جهت يادآوري و تبريك و اينا بود و بعدشم خانوم قديس بوس! بوس اصن :)

Masoumeh گفت...

چهل سالگیتون مبارک!

زهرا گفت...

woooow!

Zara گفت...

تولدت یک دنیا مبارک ...سال های سال شاد زندگی کن. بووووووووووووووووووووس. این عکس خودته؟

الهام - روح پرتابل گفت...

توی این چند ماهی که باهاتون آشنا شدم فکر می کردم نوشته های یه دختر 24 تا 28 ساله رو می خونم. دلتون خیلی جوونه.
چهل سالگیتون مبارک
سرتون سلامت
دلتون شاد

دیلماج بانو گفت...

شروع دوبارتون مبارکه
اگه همه استادا مثل شما بودن که دانشجوها دیگه غمی نداشتن

maahoor گفت...

خدا ارزوهات را بر آورده کنه که آرزوی دلم را بر آورده کردی...تولدت، آغاز نو مبارک...زیبائی و دوست داشتنی

البته هنوز یک آرزو دیگه هم دارم اینکه ببینمت، اون هم بر‌آورده میشه میدونم

سعید گفت...

مبارک باشه! اولین چهل سال گذشت، دو تا دیگه هم ایشالا داری!

هیچک گفت...

مبارک

حوا گفت...

جدی جدی طلاییه ها! :)
سالت پر از این لبخندا باشه: هی پهن تر، هی روشن تر

MercedeAmeri گفت...

گیسو جان تولدت مبارک :) انشاالله که ۱۰۰ سال همینطوری با دل جوون زندگی‌ کنی‌.

نگین گفت...

وای گیس طلا با تصوراتم مو نمی زنی،همیشه تو ذهنم این شکلی بودی! تولدت مبارک دخترو!

Fereshteh Sb گفت...

مبارکا باشد خانم شیرازی! دوستتان داریم!

آقابالا گفت...

در چهل سالگي ات اي گيسو طلايي ، باشد کز آسمان به زمين آيي؟
مبارک ها باشد

ramak گفت...

vay! kheili hedieye`khoobi bood. merc. tvalodet mobarak. aghazet sabz

ناشناس گفت...

I'll join u tomorrow. u r only 1 day older than me!

Unknown گفت...

دختروووووووووووو تولدت مبارک
عکس هم ممنون

ارنی گفت...

«امروز خندانیم و خوش کان بخت خندان می رسد»
تولدت مبارک گیس طلا جان

ناشناس گفت...

مبارک باشه همشهری جونم. یک کیک کوچولو داشتیم، یک شمع گذاشتیم روش و بجای تو فوت کردم و یک آرزوی خیلی خوب هم برات کردم. جرج کلونی یا مثل اون هم توی آرزوم بود... خوش باشی عزیزم

سمیه گفت...

دیدنتون واسم پر از انرژی بود...
زادروزت خجسته،به شادی و سرور در گوشه های نزیسته ی حیات...

ناشناس گفت...

عجب گیس های طلایی خوشگلی داری.

Unknown گفت...

khili mobarakkkk bashe, daghighan ye hamchin tasavori az shoma dashtam ke ba aksetoon kamelan joor boood, che jaaleb

ناشناس گفت...

تولدت مبارک

شاد وسلامت باشی

باران

کورال گفت...

تولدت مبارک گیس طلا برایت بهترین ها رو آرزو می کنم.

ناشناس گفت...

اينجا بيشتر يك دختر كوچولوي دوست داشتني با موهاي دم اسبي طلايي مي نويسه، يك كودك درون شاد، تولدت مبارك دختر گيسو طلا

Unknown گفت...

tavalodet khieli mobarak gistala jan. tavalode shomast kadoosho ma gereftim.

نیوشا گفت...

مبارک باشه!!!

ناشناس گفت...

پس ازحالا به بعد باید منتظر چهچه ات باشیم... عزیزم تولدت مبارک... امیدوارم که خدا سالهای سال تو را برای من نگه دارد. :) /منصوره

ناشناس گفت...

تولدت مبارک دختر گیسو طلا!! امیدوارم همیشه سالم و شاد و پرانرژی باشی!
چه موهای خوشگلی!! تا حدودی شبیه تصورات من بودی اما نه کاملن :)

كيوان گفت...

واي اين خيلي خوبه كه آدم چهل سالگيش رو ببينه! به هرحال به عنوان يك خواننده قديمي ميگم كه مبارك باشه خيلي زياد. ايشالله 50و60و70 و بعدش رو هم ببيني. البته هر طور كه صلاح ميدوني!

sofalineh گفت...

khanoom DOCTOR TAVALODETOON MOBARAK , haghan ke nemooneye kamele yek bahmani hasti - tanavo talab , gheyre ghabele pish bini - az gharar bahmanihaye ziyadi khanandeye shoma hastan (man 8 bahmanam - barabar ba rooze jahaniye komak be jozamiyan)

محبوب گفت...

چقدر این 40 مهمه من نمیدونستم:دی
شدیدا تبریک میگم:)
اینم بگم که هیچ ربطی به تصورات من نداشتید البته بجز موها:)

بولوت گفت...

میمون باشه تولدت

پگاه گفت...

تولدت مبارک گیسو طلا:)

ناشناس گفت...

تولدتون مبارک!

مریم خانوم گل معرف حضور گفت...

اگه بگی یه درصد فکر میکردم اینطوری باشی، فکر نمی کردم!!کفم برید! خدایی سورپرایزی بوداااا! تولدت مبارک ای گیس طلایی که در چهل سالگی، نشون دادی که روح ادم سن و سال بردار نیست و همیشه جوون میتونه بمونه! جوون که چه عرض کنم، نوجوون و تر و تازه و شیطون و بکر و عاشق و خلاق و مثبت!
همیشه الهام بخشی برام به عنوان یکی از کسانی که نذاشته سن، دست و بال بلند پروازی های روحش رو ببنده.
تولدت مبارک هاااا باشه گیس طلا. دوست دارم اسم کوچیکت رو هم بدونم.

sherry گفت...

تولدت مبارک گیس طلا جان
من دو سه ماه بیشتر نیست که با نوشته هات آشنا شدم و از بار اول عاشق بلاگت شدم که رفت توو لیست آدرس های فیورتم. اولش خیال می کردم حدود 20 سالت است بعد که فهمیدم دکترا قبول شدی و این حرف ها فکر کردم حداکثر 27 28 ساله هستید.
حالا خیلی برام جالب بود که شما با این سرزندگی و طراوت چهل ساله اتون شده. راستی منم متولد بهمن هستم این جور که معلوم است لااقل یک سوم خواننده های بلاگت بهمنی هستند.
سال های شاد و خوب زیادی را برات آرزو می کنم خانم شیرازی دوست داشتنی

JUYBAR گفت...

Bonne Anniversaire

ناشناس گفت...

wow mobarake khoshgel khanoom

نه آقاجون گفت...

گفتم شاید که به سی برسی
یابی خود را دانی چه کسی
از سی به چهل چو شدی واصل
جز جهل چیزی نشدت حاصل
با اینحال تولدت مبارک

شیرین گفت...

اصلا فکر نمی کردم به این شکل باشید . برام خیلی خیلی جالب بود . منم یک ماهه دیگه 40 سالم می شه .

ناشناس گفت...

تنها معنای زندگی معنایی است که انسان با شکوفا ساختن نیروهای نهفته در درونش به زندگی می دهد
اریک فرام
تولدت مبارک

لی لی گفت...

چل چلیت مبارک همشهری

Unknown گفت...

rasty rasty,gis tala boodia ,gis talaaaaa

Mehdi گفت...

اين تويي؟ سورپرايزي بود واسه خودش.
تولدت مبارك گيس طلا ;)

بهمنگ گفت...

۱۲۰ سال به این سال ها

صادق گفت...

سلام و تبریک
انشالله زندگی با شادی و سلامتی

ابوذر گفت...

تولدت مبارک.
هدیه ات فوق العاده بود.

محیا گفت...

گیس طلا جان تولدت مبارک :) خوش باشی همیشه...

اميد گفت...

گيسو, زيباي شرقي
آمدنت به اين دنيا رو تبريك مي گم
دوست دارم
هم خودت و خم نوشته هات رو
...

Unknown گفت...

تولدت مبارک گیس طلای قشنگم.

ناشناس گفت...

Dear Gistela

Happy Birthday !

You are more beautiful than your
picture!

Baloot_64

sahar گفت...

gistala jan tavalodet mobarak! nbar moohat vagaat talaaiiye! :)
omidvaram hamishe hese aqaz dashte bashi!!!! hese qashange ye nozade taze motevaled shode!!!! gashangtarinan! dorost vaqti miyan biroon! :))))

عسل چشم گفت...

وای ی ی ی...تولدت مبارک!امیدولرم همیشه سلامت و شاد باشی.فکر نمی کردم راست راستی گیسو طلا باشی.مگه موهات مشکی نبود؟چه جوری ابنقدر طبیعی و خوشگل بلوندشون کردی؟آدرسه آرایشگاهتو بده که من سالهاست در به درم!!!

عسل چشم گفت...

باورت نمیشه بگم چند روزی بود به شکل و قیافه هت فکر می کردم و می خواستم ببینمت....بین یک آرزوی خالص چقدر زود بر آورده میشه!ا

ناشناس گفت...

سلام تولدت مبارك. هم سن شديم. هلن از دانمارك

ناشناس گفت...

راستى اى ميلتون ايراد ميگيره ميخواستم سورپرايزتون كنم ولى نشد. من هم فكر ميكردم 28 ساله هستى. گيس هاى طلاتون هم واقعن قشنگه. دوباره تبريك Helen

نرگس خاتون گفت...

سلام تولدتون مبارک

Unknown گفت...

تولدت مبارک گیس طلا خانومی
شاد باشی

Narcis گفت...

چه دلبری هستی تو گیس طلا جون!!! هر روز که می گذره بیشتر دوستت دارم. بخاطر دوری که نیست؟ :)))

ناشناس گفت...

be nazaram ye chand rooz baad akseto bardar.to in mamlekat ke amniyyat nist.shoma ham ke khyli khannande darid.bazam tashakor babate hedye..happy birthday...niyazi nist in comment ro taaid koni azizam.

فمینیست گفت...

من همیشه به بلاگ شما سر میزنم؛از همه چیز مینویسید اما قشنگ و به جا!
تولدتون مبارک!!!!
"چیز عجیبی است روز ابتدای بودن"

(راسنی من شما رو تصور میکردم اما نمیدونم چرا جوونتر شما رو میتصوریدم؟!!
به هر حال,شاید چون احساس میکنم خیلی پر هیجانید!)

مژگان گفت...

تولدت خیلی خیلی مبارک. چقدر چهره ات دوست داشتنیه. مخصوصا با همین گیسهای طلایی. همیشه شاد و موفق باشی.

odyssey گفت...

mobaraaaaaak!!
be har chi mikhayd beresid ishalla

محمّد گفت...

یه عالمه تبریک میگم تولدتون رو :) با یه دنیا آرزوهای خوب برای گیس طلای مهربون و شاد و دوست داشتنی...
در ضمن توی سال جدید زندگیت، به جاهای جدید سر بزنی و مسافرت های خوب بری و اجازه بدی با خوندن پست هات، ما هم تجربه ی گشت و گذار ها رو داشته باشیم :)
باز هم تبریک و شادباش

mehrnosh گفت...

happy birthday Gistela jaan,thanks for your pic,it`s realy nice

فینگیل بانو گفت...

تولدت مبارککککک گیس طلا جونممم

Unknown گفت...

تولدتون مبارک

zarafe گفت...

tavalodet mobarak, gis tala jun,
az ax ham mamnon
kheili khoshhal shodam,
40 salegi sene ghashangie
rasti to ham sene shohare mani
pas kheili dooset daram:)

roozmare negar گفت...

kheili mobarak bashe. hamchin tabligh kardi vase 40 salegi ke hasudim shod man 40 salam nist! :))
kheili dooset daram va barat tandorosti va khorsandi va aramesh arezu daram.
koli booset mikonam va omidvaram be zudi bebinamet :)

هالو گفت...

تولدتون مبارک... همیشه شاد و برقرار و سلامت باشید.و نوشته هاتون سرشار از شادی :)

نازداشت گفت...

تولدت مبارک.

ملودی گفت...

مبارکه خانومی
فکر میکردم مو مشکی هستی عزیزم
1000تا بوس

ناشناس گفت...

خدا از خوشگلی کم نکنت عزیز!

یکی از قدیسین گفت...

از اون وقتی که موهات رو سبز کرده بودی قیافه ات برام یک دختر با موهای سبز رنگ بود خوب بالاخره این تصور رو توی ذهنم به هم زدی

مبارک عزیز دلم

ترمه گفت...

تولدت مبارک. خوش حال شدم که یه تصویر برای شخصیت گیس طلا پیدا کردم!
:))

زهرا گفت...

سلاگ دختر گیسو طلا
تولدت مبارک:)

ناشناس گفت...

اومدم بگم تولدت مبارک .دیدم زهرا اچ بی هم اینجاست . و چه چیزی حتی از اینهم ناراحت کننده تر ؟

مینو

رها گفت...

مبارک باشه عزیزم *-:

ناشناس گفت...

gili gili. mobarak mobarak. jedan moohat talaye ha.:D

inSomiiinia گفت...

:-)
(-:

حقوقدان پاريسي گفت...

آغاز چل چلي مبارك!

منم مثل خيلي ها از دانستن سنتون غافلگير شدم. اين رو به فال نيك بگيرين.

Unknown گفت...

البته اميدوارم همچنان طالب خوشي هاي دنيا بمانيد و زياد فكر آخرت نباشيد!

حقوقدان پاريسي گفت...

البته اميدوارم همچنان طالب خوشيهاي دنيا بمانيد و زياد فكر آخرت نباشيد!

ناشناس گفت...

http://3.bp.blogspot.com/_KUtlO8wgaSI/Sz3XNsRRS8I/AAAAAAAAACY/WbzBsv--C7Y/s1600-h/error.jpg

اميد گفت...

صد و دومین سالگرد انقلاب مشروطه گرامی باد، اولین باری که ما ایرانیان هر چند برای مدت کوتاه مزه حکومت خود بر خود رو چشیدیم گرامی باد.اولین باری که اسم رعیت از روی مردم ایران زمین برداشته شد.اولین باری که مردمانی شریف از ایران به خودشون اومدن که با این پشتوانه علمی و تاریخی ما چرا باید از غرب عقب باشیم.اولین باری که قرار بود ایرانیان بوی آزادی واقعی را بچشند.درود بر شهیدان .درود بر صور اسرافیل باقرخان و ستارخان و سردار اسعدو...

در این میان نام شهیدی از چشم ملت پنهان مانده که کم از چگواراها ندارد.به نظر من بزرگترین شهید مشروطیت است.چرا که او امریکایی بود.هموطن نبود ولی واقعا هموطن بود...از جوانی به نام هوارد بسکرویل صحبت می کنم. معلمی ۲۳ ساله که به دعوت یکی از مدارس تبریز از امریکا به ایران امد برای تدریس تاریخ در بلبشوو دوران به توپ بستن مجلس توسط محمد علی شاه .وی پس از قیامهای ستارخان و باقرخان به صفوف مشروطه خواهان پیوست و به قول خودش به جای نقالی تاریخ مردگان اموزش نظامی این سربازان را به عهده گرفت.او در نبرد سنگینی که بین مشروطه خواهان و فوج نجات در گرفت، براثر شلیک گلوله‌ای به سینه اش کشته شد.
وی هنگامی که یکی از دوستان صمیمی اش که ایرانی هم بود را در این جریانات از دست داد چنان منقلب شد که در جواب همسر کنسول آمریکا که از او خواسته بود از صف مشروطه‌خواهان جدا شود، ضمن پس دادن پاسپورتش گفت: تنها فرق من با این مردم، زادگاهم است و این فرق بزرگی نیست. روحش شاد

حواس پرت گفت...

Happy Birthday

ناشناس گفت...

مبارکه خوشگل خانمی

زهره گفت...

واااااااااای.......
حالا دیگه برام از یه آدم ذهنی تبدیل شدی به یه ادم واقعی، نمی دونم این خوبه یا نه ! اما دیگه نمیشه درباره ی قیافه ات خیالپردازی کرد! حیف!

نگار ایرانی گفت...

شک دارم این عکس خودت باشه گیس طلا جان ، این هم از اون شیطنت های گیس طلاییه ،هان؟ هر جور باشی ما دوست داریم گیس طلای چهل ساله ی دارای گواهینامه پایه 2 .تفلدت هم مفففارک باشه خانم خوشگله .

Pardis گفت...

Tavalodet Mobarak GisTala Jan.
Be behtarin arezuha,

qq'un pas comme les autres گفت...

واییییی عجب خانوم خوشگلی‌ !! من هرکاری می‌کردم نمیتونستم قیافتونو تصور کنم، ولی‌ اصلا تصور نمیکردم این شکلی‌ باشید، در هر حال دوستون دارم

Unknown گفت...

تولدت مبارک رفیق

Unknown گفت...

تولدت مبارک. امیدوارم چهل سالگی بعدی رو هم تبریک بگیم.

Unknown گفت...

واااااااای چه قدر از این پست شما خوشم اومد ؛ توش همه چیز بود ؛ شادی/امید/مهربانی و... هر چیزی که از یک ایرانی اصیل توقع میشود؛ تولدتون مبارک گیس طلای عزیز.

Unknown گفت...

سلام خانم گیسو طلا ی شیرازی
تولدتون رو تبریک میگم. امیدوارم هر روز و هرسالتون بهتر از قبل باشه. من هم اصلاً چنین تصوری از شما نداشتم. یکی از خاصیت های دنیای مجازی توانایی آفریدن تصوراته. شما با این هدیتون این امکان رو از خواننده هاتون گرفتین. ایکاش هدیه بهتری ...
ولی مهم نیست. بازم تولدتون مبارک.

ناشناس گفت...

سلام
عکستون با اون چیزی که تو ذهنم داشتم خیلی فرق داره. اصلا فکر نکنین موضوع خوبی و بدیه، مسئله فقط تفاوته. به هر حال به عنوان یک خواننده دائمی معمولا خاموش! که وبلاگ شما یکی از معدود وبلاگ های مورد علاقه اش هست بی انصافی دیدم اگه نیام تولدتون رو بهتون تبریک بگم و از نوشته هاتون تشکر نکنم. تبریک و تشکر

ناشناس گفت...

مبارک باشه ایشالا 140 ساله بشی :دی

باکره گفت...

آدم هایی به طِلایی گیسوِی تو باید باشند تا دنیا جایی برای زندگی باشد.

ناشناس گفت...

این خودتی یا سر کارمون گذاشتی؟

ناشناس گفت...

ghiyafey ke man tasavor karde boodam khyli be ghiyafeye vagheytoon nazdik bood..khyli vasam jalebe bood. faghat range mohatoon fargh dasht..vali khodaiish be 30 mikhori

شیوا گفت...

من خیلی بدشانسم یه بار یه کامنت می گذارم سه بار می آد یه بار یدونه می گذارم اصلا نمی آد
تولدت مبارک عزیز دل محشر بهمنی ام ...باید حدس می زدم بهمنی باشی ...
صد و بیست ساله بشی و در ضمن برای عاشق شدن که هیچ وقت دیر نیست مادر یه خورده فارسی وان تماشا کن ...می بوسمت هزار تا
درضمن عکست رو هم دیدم ...دوستت دارم

فروه گفت...

یالا یالا رقص و شادی- شادی شادی رقص و شادی!!

Mostafa گفت...

تولدت مبارک گیس‌طلا. شرمنده که دیر تبریک می‌گم!
برایت آرزوی سلامتی، فرزانگی و شادی مدام دارم.

بهمندخت گفت...

گيسو طلاي عزيز
تولدت مبارك دختر بهمني

سین دخت گفت...

تولدت مبارک
10سال باهم تفاوت سن داریم

ناشناس گفت...

بازم سلام. شروین هستم
پیامبر در چهل سالگی مبعوث شد. چهل شب شب زنده داری کن شاید مبعوث شدی. بازم ناشناس می فرستم چون ای میلم را دوست نداره این وبلاگت

ن.شقايق گفت...

حق
درود

مبارکه خانوم دکتر.
حالا وقت چل چلیه!

شاد زی.

espahbod گفت...

سلام من چیزی ندیدم!!!!!اینجا عکسی بوده!!!!؟؟؟؟منم میخوام ببینم.ضمنا اون پستت در باره ی برق و ادیسون بود رو تو روزنامه ی جام جم چاپ کرده بودن تو صفحه ی وبلاگ ها.تاریخشم سی ام دی بود.برو حال کن معروف شدی

ناشناس گفت...

با سلام و احترام .. اینها که فرمودید که همه اساطیر قوم یهود است !!! پس آنها که میگویند نژاد و فرهنگ ایرانی نشأت گرفته از یهود است بیراه نگفته اند.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...