۲۳ شهریور ۱۳۸۴

مشروب

یکی از دوستان مرد می گفت اخیرا در خانمها رفتاری پیدا شده که قبلا نبود سیگار می کشند مشروب می خورند و اداهای مردانه دارند به او گفتم که قبلاهم چنین بود فقط الان شجاعت این را پیدا کرده اند که این رفتار خود را به مردان نشان دهند شاید نگرانیشان درباره نظر انان از بین رفته است اما حالا با خودم فکر می کنم که درست گفتم یا نه؟
ایا این موضوع هم عادی خواهد شد و ما همچنان در دوره گذار هستیم؟ کی بود می گفت ایرانیان همیشه در دوره گذار هستند
ولی واقعا تا چند سال پیش در مهمانی های که من می رفتم مشروب مختص اقایان بود. یادم می اید در دوران نوجوانی یکی از دوستان مشروب خورده بود همه حس بدی نسبت به او پیدا کرده بودیم. یکی از دوستانم سیگار می کشید من همیشه مواظب بودم این موضوع را مادرم نفهمد. در خوابگاه هم همینطور کسی که سیگار می کشید متهمش کرده بودند که تریاک می کشد. حالا بسیاری از دوستانم سیگار می کشند و مهمانی بدون مشروب لطفی برایشان ندارد
حتی دختری چادری را می شناسم که شراب البالو می اندازد و بر ان نماز هم می خواند. چه چیز تغییر کرده..من اصلا بابت این تغییر نگران نیستم فقط به دنبال دلایل ان می گردم ان هم در این زمان خاص تاریخی

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...