۱۲ خرداد ۱۳۸۶

1 اتاق عجیبیه....
2 اره با دیوار اجری و در شیشه ای...
3 یه قسمت از راهرو بوده انگار....
1 اره راست می گی کردنش اتاق...
4 نه سالن ورزشی بوده!!!!!
هر چی فکر می کنم این همکلاسی من چطور این چیزها به ذهنش می رسه نمی فهمم....اون دفعه استاد داشت می گفت که یه نفر باید زبانهای باستانی را یاد بگیره تا روی کشفیات اخیر جیرفت کار کنه ...اون جواب داد من دارم المانی یاد می گیرم...استاد بهش نگاه کرد پس از سکوتی طولانی گفت: خوب می کنی!....یه بار دیگه هم به استاد کامپیوتر گفت: پاورپوینتتو می دی به من؟ از ضیمران در پایان کلاس نشانه شناسی پرسید تاویل یعنی چی؟ اون وقت این ادم دانشجوی نمونه کشوری هم شده....فاجعه ها وقتی عمیق می شن مضحک می شن ...سلام فراوان نثارش باد این جمله را استاد فیلمبرداریمان می گفت اسفندیار شهیدی

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...