۲۸ تیر ۱۳۸۶

خدا کند

در یک پیچ دیگر سرنوشتم هستم...همیشه در این شبها احساسی غریب چیزی بین ترس و تردید و انتظار...مثل شب امتحان به سراغم می یاد...من بارها دیده ام که یک انتخاب ساده یک کتاب یه تداعی یک لحظه چقدر سرنوشت را تغییر می دهد من همیشه به یاد ان دختر چادری و عینکی با نام زیبایش هستم" صهبا" که مرا چطور از تردید انتخاب نجات داد.
روی تاب خوابگاه در شهرستان دور نشسته بودیم درسمان تمام شده بود و باید در کسوت معلمانی کوچک- بیست ساله - به خانه هایمان بازمی گشتیم و در من وسوسه عدم بازگشت بود و رفتن به پایتخت بزرگ و غریب و ترسناک اما شهامت انتخاب در من نبود...او کنارم نشست برایم بی اهمیت بود حضورش از سر بی توجهی مشکلم را با او در میان گذاشتم و او به سادگی گفت: باید ریسک کنی ...ادم تا ریسک نکنه که زندگی نمی کنه
این را صهبا گفت دختری که در سراسر عمرش غیر از راههای امن به هیچ راهی قدم نگذاشته بود و زندگی مرا دگرگون کرد.
و امشب و فردا اصلا مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ...مهم این است که در پشت هر پیچ منظره جدیدی است که تا به حال ندیده ام...خدا کند که زیباهم باشد...

۷ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.
مطمئنا" ریسک کردن توی زندگی خیلی اوقات می تونه به آدم برای رسیدن کمک کنه، آرزوهای خوب براتون دارم :)

ناشناس گفت...

هورا
لي لي لي لي لي لي
بلاخره بايد يه روزي مبارك بشه ديگه
خانمها آقايون گيس طلا ميخواد شوهر كنه
بادا بادا مبارك بادا
مارو دعوت نكني خيلي ... ي

گیس طلا گفت...

به شدت تکذیب می کنم قضیه مربوط به کار است نه زندگی شخصی

ناشناس گفت...

هورا هورا
لي لي لي لي لي لي
مباركه
داماد مربوطه از محل كار كشف شده
خودشم تاييد كرد
بادا بادا مبارك بادا

ناشناس گفت...

اصلا خودش تو خط آخره پست با استعاره همه چيز رو اعتراف كرده؛ توجه كنيد
نوشته : و امشب و فردا اصلا مهم نيست
به تاريخ پست توجه كنيد؛ پست روز پنجشنبه نوشته شده و كلمه امشب يعني پنجشنبه يا به عبارتي همون شب جمعه
خوب از شب جمعه ياد چي ميفتيم؟ نه خير منحرف؛ اون كه تصميم گيري نميخواد؛ تصميم گيري هم تو متن هست؛ تازه جمله آخرو كه گفته زيبا هم باشه
خانومه آقايون رد خور نداره امشب خواستگار مياد كه گيس طلا هنوز نديده اونو و از محل كارشم هست

ناشناس گفت...

سلام گیس طلای عزیز
چند تایی از مطالب گذشته را هم به همراه این مطلب خواندم. گذر زمان و عبور زندگی را دیدم و کسی که در زندگی اش انتخابهای درست زیاد داشته. چرا بخیل باشم و نگویم موفق بوده. پشت همه پیچهای زندگی ات امیدوارم چیزها خوبی در انتظارت باشد

ناشناس گفت...

عزيزم هميشه بايد ديد هر دوران براي آدمي چه مي دهد و قدر آن را دانست هر آن چه كه به عنوان نقطه اي متفاوت در زندگي مي بينيم اگر واقعا متفاوت باشد به عنوان سكوي پرش است برامان و آن چه ارمغان مل اره ارزنده حتي اگر از ديد تاظر حركت به عقب باشه هميشه مس.له شكست خورده و بي جواب هم فيد بك هاي مفيد و چه بسا مس.له هاي مهم تر را منجر مي شه ... به خودت رجوع كن و آن چه را دوست داري انجام ده.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...