۱۰ آبان ۱۳۸۶


یه بنگاهی دیوونه است که روزی سه بار زنگ می زنه و می گه براتون یه خونه پیدا کردم ...که بعد معلوم می شه که یه سویت 35 متریه یا یه اپارتمان نودمتری که 50 میلیون رهنشه ...یه خونه است توی امام حسین ..یه خونه است که اصلا پول پیش نمی خواد و فقط اجاره میخواد و یا اصلا یه دفتر کاره !!!
یه بنگاهی دیگه است که هر وقت یک خانه معرفی می کنه باید سه ربع به خاطراتش گوش دهم
چند تا بنگاهی دیگه هم هست که مقادیری پسر جوان ولاغر هستند که تا می گم دانشگاه درس می دهم تمامی سئوالاتی که در حوزه تحصیلات دانشگاهی در هر رشته ای را می خواهند از من بپرسند... به خدا دارم خل می شم

۳ نظر:

Amir گفت...

خدا صبرت بده گیس طلا جان... صبر

ناشناس گفت...

عده ي ديگه اي هم صرفا جهت براندازت مي كشانندت تا بنگاه بين همه‌ي اين ها پسرك خجالتي و ساده‌اي يافتم كه دانشگاه تهران ارشد ادبيات مي خوند حتي از اينكه براي ديدن خانه براش آژانس مي گيرم خحالت مي كشيد

ناشناس گفت...

راستش یک دوره ای من دنبال اتلیه بودم برای خودم . وقتی میفهمیدن که من تنهام . انگار منقلب میشدن . بعد گیر میدادن که میشه به ما هم نقاشی یاد بدید .و از این حرفهایی که مدل ببخشید ساعت چنده میشه شماره منو داشته باشی . .

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...