۲۹ آبان ۱۳۸۶

می گویند زنان خیلی دیر اما بالاخره به اعتماد به نفس دست پیدا می کنند...می گویند زنان سرانجام با بدن خود اشتی می کنند...خب گویا دارد این زمان برای من فرا می رسد...آن احساس بیگانگی نسبت به بدنم ..حتی ان انزجار دارد از بین می رود ... سرانجام زمانی که به من می گویند بدن زیبایی دارم لبخند تمسخر امیز نمی زنم ...می توانم به چهره ام در ایینه نگاه کنم و ان احساس نازیبایی را در چشمانم نبینم . ..اما چقدر دیر....حالا که باید در انتظار چروک ها باشم...و تازه یکی دو تارموی سفید را کشف کردم! باور می کنید از تعجب شاخ در آوردم ؟ انگار قرار نبوده بوده که من هم پیر بشم...در 37 سالگی دو تا نخ سفید ...بد هم نیست ها ...نه؟ ولی اعتراف می کنم که چیدمشون !

۵ نظر:

ناشناس گفت...

در 27 سالگي: بيش از 7 تار موي سپيد...
غرض ابراز وجود بود.
خوب باشي.

ناشناس گفت...

دوستم من زودتر از شما به این حس رسیدم... گور بابای کسایی که ما رو زیبا نمی بینن اصلا والا به خدا
راستی اون قول شمالم سر جاشه ها ...

ناشناس گفت...

آره ه ه !!!! بالام من که 10 سالی از شما کوچکترم هم به نظرم زشت ترین و چاق ترین زن ها هم جذابن... البته من هم چند سالی است که به لذت بردن از خودم رسیدم...خیلی لذت بخش هستم لا اقل برای خودم..و همین کافیه

ناشناس گفت...

مگه بدنت چشه؟

ناشناس گفت...

دیروز با دوستم رفتیم کلاس رقص..رقص حسنی که دارد این است که شکوفایت می کند و تو را با بدنت آشتی می دهد...معتقد بودیم این را باید در دوران نوجوانی کار می کردیم نه الان اون موقع زودتر بدن خودمان را می شناختیم ولذت میبردیم

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...