۱۶ آذر ۱۳۸۶

واله به خدا


اقا من با این قضیه مشکل دارم پنج تا فیلم دیدم و هر پنج تا پر از میک لاو بود فیلمهای خوبی بودند و احتمالا کارگردانهای احمق نبودند اما اکثر مرد و زن ناگهانی همدیگر را می دیدند و بعله ....من نمی فهمم یعنی هیچکدام از این زنها اتفاقا مشکل شرعی نداشتند ویا اینکه همه اقایون همیشه موارد ایمنی در جیب بغلشان حمل می کنند؟...هیچکس نگران حاملگی نیست؟ یا اینکه مثلا احیانا خانم گرام همیشه در اپیلاسیون کامل به سر می برد ؟ می دانم که عموما زنها این دغدغه را دارند اما گویا کارگردانها اقا هیچکدام نگران این مسائل نیستند و یا اینکه تمام زنان غربی هیچوقت حامله نمی شوند همیشه شیش تیغه هستند و یا اقایون همه وازکتومی!
من خیلی زیاد پیش امده که دوستی قصد گرفتن چانه ام را داشته و من چون ریشم را نزده بودم (بله بله خانمها از جمله من هم ریش و سبیل دارند )سرم را برگرداندم و طبعا همیشه این عمل برای اقایون معنای دیگری دارد ...یعنی ما زنان حاضر هستیم طرف دچار سوتفاهم بشود اما زیر انگشتانش تیغ تیغ نشود
مگر نه اینکه سینما یعنی توجه به جزئیات؟ این را استادان بزرگ هیچکاک و بیضایی می گویند نه من
یکی دیگر این وضعیتهای پیچیده میک لاو است در این فیلمهای هنری که به نظر می رسید بیشتر به خاطر دکوپاژ کارگردان ایجاد شده اند تا تنوع روابط...و مورد بعدی تمام روانشناسان و روانپزشکان دارن خودشان را می کشند که چطور سیستم زمانی زن ومرد را به هم نزدیک کننن که تازش هم به نظر نمی رسدچندان موفق باشند! انوقت تو همه این پنج تا فیلم زمانها ...ثانیه ای هم این ور و اون ور نمی شد ...یعنی چی ؟ همه دارن درباره ارزش نوازشهای اولیه و طولانی بودن ان صحبت می کنند نیاز به محیط رمانتیک و ارام و رهایی از هرگونه تنش و و ......تا بلکم فرجی بشه ... اونوقت اینا رو میز و تو دستشویی هواپیما و وسط بمبارون و ...تند و سریع و همزمان ؟؟؟؟
انتظار دارید من هم باور کنم و یا اینکه تمام زنان این فیلمها جز ان دسته xxx هستند؟
اگر این فیلمها بد بودند اینقدر اصرار نداشتم اما تمامی این فیلمها دوست داشتنی ارزشمند و متفاوت بودند بدون هیچ اشتباهی در نورپردازی فیلمبرداری کارگردانی و غیره ...و من نمی فهمم و خیلی دوست دارم که بفهممم

۶ نظر:

Amir گفت...

ای بابا کجا رمانیک تره از دستشویی هواپیما... تازه دستشویی کافه محل کار خانم هم میشه مثل آملی

ناشناس گفت...

آبجي بحثهاي فني ميكني كه ناچارم بخاطر تنوير افكار عمومي توضيح بدم
اولا درباره مشكال شرعي خانمها بايد به عرض برسونم كه ميك لاو ميتونه بدون توجه به اين مشكل انجام بشه و هيچ اشكالي هم جز از لحاظ زيبايي شناختي نداره
ثانيا در صورت ضرورت براي جلوگيري از بارداري ناخواسته روشهاي ديگري هم بجز وازكتومي ابداع شده كه در بدترين حالتش ميشه از قرصهاي صبح روز بعد استفاده كرد كه شايد كارگردان لزومي نديده نشون بده
ثالثا كجاش عجيبه كه بانوي محترمي هميشه نظافت كرده باشه و موي بر چهره و بدن نداشته باشه مخصوصا وقتي احتمال بده كه قراره بوي فرندش ملاقات كنه
رابعا درباره زمان و مكان ميك لاو هم اونا كه برشمردي براي كساييه كه مشكل دارن و اگه آدم دلش بخواد كه مانعي وجود نداره

ناشناس گفت...

من براتون توضیح می دم
صکص هم مثل همه کارهای آدم(غذا خوردن،مسافرت،تفریح و...)شکل های مختلف داره.همه این چیزایی که ما استفاده می کنیم همیشه در اون حالت کلاسیک ،کامل واساسی نیستند.ما غذا می خوریم ،گاهی اوقات غذایی که چند ساعت طول کشیده تا پخته شده،با دقت وبا آرامش و در زمان طولانی می خوریم ،گاهی اوقات هم ساندویچ می خوریم.گاهی اوقات تو راه پله در حالی که داریم می دویم.گاهی اوقات هول هولکی ودزدکی از تو یخچال.صکص هم همینه.بالخره هر کدومشم یه جورایی مزه می ده ومی چسبه والبته لازم هم هست

ناشناس گفت...

بنا به درخواست خانم گیس طلا ما در ششمین فیلمی که براشون اماده پخش داریم تغییراتی را انجام دادیم :
هنرپیشه مرد : خانمها و اقایان این خانمی که من الان میپرم روش خیلی تیغ تیغی است و اصلاح نکرده . که برای من مهم نیست . برای اطلاع شما عرض کنم پنج روز از زمان پریدش میگذره و بنده اسپرمم ضعیفه بچه دار نمیشم . حالا با اجازه شما رخصت . و هنر پیشه مرد به خوبی و خوشی با زن مورد علاقه ارتباط برقرار میکنه .

ناشناس گفت...

اسم اون 5 تا فیلم چی بود؟

ناشناس گفت...

aziz ce baradar
khanomaye injaei mamolan ampole birth control mizanan in yekesh
jedi aksaran candom hamraheshone, in ye joraei hesabi az dabirestan mire to farhangeshon
kolanam 4barabare mano shoma be tamizi ye mohashon ahamiyat midan, arayesh nemikonan ama tamizi ye moo inashono jedi migiran, rish misham ke khahare man nadaran ke mesle ma

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...