۳۰ تیر ۱۳۸۷

شب کوتاه و بد خوابیدم.. صبح رفتم فرهنگستان هنر در کتابخانه خنک انجا پشت میز هایی که وسط ان یک گلدان سبز است کنار یک بنجامین بلک درباره فمینیسم در سینمای ایران نوشتم و خواندم... عصر بیرون آمدم با شرکتی که وسایل ضبط صدا را کرایه کردم بودم تسویه حساب کردم وبرگشتم خونه و دوباره بد و دردناک خوابیدم در سراسر مدتی که خواب بودم داشتم خانه را تمیز می کردم و وقتی بیدار شدم خانه همچنان کثیف بود ... شام از بیرون گرفتم وکف اشپزخانه راشستم ... و نمی فهمم... چه چیزی است که هست ؟ ...چه چیزی است که نمی فهمم و باید بفهمم ... گاهی اوقات فضا این طور سنگین و پر راز می شود و من باید حلش کنم واگرنه دچار مشکل می شوم ...مشکل من پاسخ نیست ...مشکل سئوال است...سئوالی در فضا هست منتظر جواب من است ...اما اول باید بدانم که پرسش چیست...

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...