۲۰ بهمن ۱۳۸۷

سوتفاهم

امروز رفته بودم دیدن استادان دوره لیسانسم...تنها کسانی که در این همه سال دانشجویی حقیقتا به من آموختند هر چه می دانستند
آنچه که برایم عجیب بود تصویری بود که از من به یاد می آوردند. استاد انیمیشن مان گفت این دانشکده تا به حال دانشجویی به جسارت این خانم نداشته ...
استاد روانشناسی ماشااله ماشااله می کرد و میگفت از اون دخترهایی بود که هیچوقت سرجاش بند نمی شد
استاد فیلمنامه میگفت جزو اون ده درصدی که میدانی برایشان اتفاقی متفاوت خواهد افتاد
استاد تدوین گفت همیشه شاد و خنده رو
مدیرگروه سابق می خندید و می گفت سر دسته خرابکارها
و من با خودم فکر می کردم که من حقیقتا این چنین بودم؟
تصویری که من به یاد می آورم دانشجویی لاغر و خجالتی و کم حرفی بود که فقط خوب درس می خواند ... نکنه منو با یکی دیگه اشتباه گرفتن؟
پس چرا حالا پرشور وشاد و امیدوار نیستم؟

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

Tala jan nemikhay ye takoon be khodet bedi az ye noqte dige khodeto va masaelo bebini?! masalan ye modat az iran biyay biroon ? bavar kon komak mikone, , inke befahmi ke chera o chetori mitooni shad bashi ! ke APPRECIATE koni oonio ke dari!! s

kimia گفت...

: )
ajab poste shaadi
Man fekr mikonam adam ha chehreye mosamame ma ro mibinan, chon ma dar moghabele digaran 'we have a certain type of assertiveness' that comes from within
I think u should look deeper into the girl they talked about

ناشناس گفت...

به خاطر آب و هوا و گشت ارشاد .

ناشناس گفت...

استادای دوره ی لیسانس همیشه بهترین ها هستن
خدا حفظشون کنه
ما که همه جوره دوستت داریم
می خواستین آدرس وبلاگتونو بهشون بدین تا بدونن خطا نکردن و درست به یاد آوردن

ناشناس گفت...

نكنه اين تويي كه خودتو اشتباه گرفتي؟ چون تو واقعا شاد و پرشوري !

ناشناس گفت...

تغییر عزیزم تغییر . هیچ کسی نیست که دیروزش کاملا مثل امروزش باشد

ناشناس گفت...

عزيزم واقعا تحليل استادات با اونيكه خودت گفتي خيلي فرق داره،مثلا نميشه كسي ساكت وخجالتي باشه اما شرور وسردسته خرابكارها هم باشه!!دوستان با الان تو رو مقايسه كردن ولي بيا كاري به امروز نداشته باشيم..در همون روزها تو به نظر خودت چنان آدمي كه اونها گفتن نبودي...خودت درست تر فكر ميكني يا استادا!!!اصولا خودمان بهتر خودمان را يادمان ميايد...قبول نداري؟؟!!در نتيجه يا اشتباه گرفتن..يا آدمهاي چاپلوسين!!به هر حال از اين به بعدموفق تر تر باشي..اين بود نظر من!!!

Qasem گفت...

نه خیر عزیر٫ این سخنان کلیشه‌ای که مجبور است بگویی٫ آخر نباید افراد را ناامید کرد. وقتی سالی ۱۰۰ دانش‌جوی جدید می‌بینی انتظار داری این افراد یاد فرد بمانند

منصوره گفت...

خدا به دور!... ديگه مي‌خواستي از اين هم آتيشپاره‌تر باشي؟!!:)

ناشناس گفت...

وای اولا که چه درسهای هیجان انگیزی. دوما که چه استادهای خوبی. من اصلا از اساتید لیسانسم راضی نیستم چون هرچند که خودشون خیلی خفن بودند ولی درست درس نمی دادند. بعدش هم که به نظرم خیلی حس خوبیه که آدم همچین تصوری از خودش داشته باشه و بشنوه که دیگران اونجوری در موردش فکر می کنند.

ناشناس گفت...

سلاممممممممممممممممممممممممممم
چه عجب بالاخره من تونستم اينجا نظر بذارم :)
خوب من كاملا با استاداتون موافقم تمام اينايي كه گفتند بهت مي ياد شديدا" :دي

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...