۲۵ بهمن ۱۳۸۷

ها؟

دختر خاله رفته تو حموم و اصرار داره که از اونجا هم با همه حرف بزنه و تمام جملاتش هم سئوالی هست واگرجواب ندی اونقدر تکرار میکند که دیوانه میشی و یه فحش بهش میدی واونوقت توانایی این را داره که تا الی ابد در مقابل هر فحش با لحنهای متفاوت بگه: "ها؟"
سرانجام من شکست را می پذیرم و قربون صدقه اش می رم و اون وقت سرانجام میگه:"آها"
بعد از اون اصرار داره که طفلک خواهرک باید بیاد در حموم و یه ماچ خیسش بکنه بعد بره بخوابه
الان اومده بیرون و مدام از همه میپرسه: تمیز شدم؟
بهش می گم: دیونه ام کردی چرا این قدر توحموم حرف زدی؟
میگه "ها؟"

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

ها!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

ناشناس گفت...

خوش

به

حالش

kimia گفت...

: )

ناشناس گفت...

فردات مبارک...همراه با یه ماچ خیس...

ناشناس گفت...

ye kam 6 mizane ;)

ناشناس گفت...

خوب می نویسی، اما چرا هیچوقت جواب کامنت ها رو نمیدی؟ اصلا نگاشون می کنی؟
به نظر من یجورایی بی ادبیه که هیچ جوابی نمیدی.
فکر کنم برا اینه که تعداد نظراتت کم هستن!

میثم الله‌داد گفت...

آها

Al گفت...

:D

کلی بلاگت کیف داد..
مرصی گیس طلا

ناشناس گفت...

وای تو نمی دونی این ماچ خیس چه مزه ای میده آخه

ناشناس گفت...

يعني باور كنيم يكي هست كه حريف شما بشه؟! نـــــــــــــــــه!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...