۲۳ اسفند ۱۳۸۷

بهتر از برگ درخت


خواهرک ومادرک اومدن ومن سوقاتی های کیش را با مراسم چشم بندان و ... نشانشان دادم و هیجانشان را دیدم. جیغ زدن های خواهرک و وای خدای من گفتن مادرک آن چنان شیرین بود که هر سوقاتی را تک تک نشان می دادم تا این صحنه را چندین بار ببینم. حالا تمام هال پر از کادو است . شام را خورده ایم و من دارم یواشکی به مادرک نگاه می کنم که یک ساعتی است با لذت تمام به لباسهایش ور می رود، تا می کند، برعکس می کند و به دوخت ها نگاه می کند و در کیسه هایش بقچه بندی می کند و هر از گاهی نوزاد عروسکی که برای خواهرک خریدم را در دست میگیرد و لپهایش را ماچ می کند.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

soghaty ha nooshe jooneshoon

ناشناس گفت...

سوغاتی . "غ" نه "ق".

ناشناس گفت...

مادر منم خیلی دوست داره زودتر نوه شو ببوسه.

ناشناس گفت...

بالاخره قدیمی ها بی خود نگفته اند ذوق و هنر آدم در خونش است...

گیس طلا گفت...

شعرت آوردم بسوقات و بطنزم عقل گفت
نزد موسي تحفه آورده ست سحر سامري .

ابن يمين

ناشناس گفت...

آنقدر ذوق و شوق هدیه دادن داشتی که سوغاتی را سوقاتی نوشتی !

ناشناس گفت...

شاید این بوسیدنها نشان ازچیز دیگه ای باشه
راستی مامانتان نوه نداره؟
دلش نمیخواد پچه شما رو ببینه!!!

ناشناس گفت...

ای جاااااااااااان
*من نگاه کردم فرهنگ معین رو . انگار سوغات با هر دوتا غ/ق درسته !

میثم الله‌داد گفت...

چه حس قشنگ و ملموسی

ناشناس گفت...

Hi,

I am a reader of your web site, both when I was in Iran and even now that I am living in a foreign country.

I came across a very funny interesting sports site and I thought you might like to use the news from this site. This site is updated every day.
www.hahahasports.com

Thanks!
Aram

ناشناس گفت...

تو که همش دوچرخه سواری بودی حالا خوبه خرید نمی رفتی می رفتی چی می شد. می فهمم کیف داره خرید و سوغاتی آوردن

ناشناس گفت...

ای جااااااانم :)

ناشناس گفت...

ببين من تازه با بلاگت آشنا شدم

نمام پستاتم خوندم

از همه نوع كار داشتي هم خوب هم بد

ولي در كل علاقه مندم كردي كه پپستاتو

بخونم

انصافا خوب مي نويسي

ناشناس گفت...

نگفتي چه جايزه اي گرفت فيلمت؟
شيريني شو كي مي خورم؟

ناشناس گفت...

سعی میکنم مثل همیشه بخونم و نظر ندم.
حیف میدونم فضایی رو که ایجاد میکنین با نظرم مخدوش کنم.
فقط این که هی بنویسین. غوفاست خانوم . حستون نابه و معرکه هست دست به نوشتنتون. آدم غلغلکش میاد شروع کنه با الهام از نوشته های شما یه رمان بنویسه.

ناشناس گفت...

baske mehrabooniii dokhtarak!

ناشناس گفت...

مادر را مادرک نوشتن ،حس خوبی را به آدم منتقل نمیکنه...

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...