۲۸ اسفند ۱۳۸۷

گوز پیچ شدن یک جوگیر


شیشه پنجره اتاق خواب ،دیوارهای آشپزخانه و کف و پنجره اش ،یک گلیم هم بردم پشت بام شستم
و حالا تمام بدنم درد می کند. دونه دونه انگشتام و گردن و بازوهام زق زق می کنن ...
این کدوم احمقی بود که جوگیر شد و تصمیم گرفت برای اولین باردر عمرش خونه تکو نی کنه؟حالا درد جهنم تا فردا خوب میشه، این خونه را چی کار کنم که شده عین "محشر خر" هیچ جوری هیچی بر نمی گرده سر جای اولش!
الان من خانه ای که در آن زلزله اومده روی صندلی راحتی ام نشسته ام و همسایه ها تمامی حرکات مرا به طور دقیق زیر نظر دارند چرا؟
چون پرده ها را شستم اما وصل نکردم .چرا؟
چون پنجره های هال را نشستم تا پرده رویش بزنم چرا؟
چون اصلا قصد ندارم هیچ پنجره مزخرف دیگری را تا اطلاع ثانوی بشورم
نتیجه؟
همسایه ها می توانند به دید زدنشان ادامه دهند فقط بهشون لطف می کنم و به خاطر آنها دست تو دماغم نمی کنم و موهایم را هم بستم(جولک ظرفشوئی را که به یاد دارید؟)

۸ نظر:

ناشناس گفت...

آخ آخ این خیلی اتفاق خوبییه که دختر همسایه آدم یک همچین حرکتی کرده باشه!

اصولن مسئله اینجاست که دید زدن گاهی حال میده!

ناشناس گفت...

baba bikhyal khoone takooni vase maman hamoon boodo bas :)

ناشناس گفت...

واه!!

اینهمه مجلات زرد سینمایی! حتما دور و برتون پیدا میشه.
چن تاشو میچسبوندین به در و پیکر خب. به یه دردی باید بخورن اینا یا نه؟

اینجوریا میشه که فردا جار میزنن (بلوتوث دست اندرکار معروف سینما در حال پاک کردن بینی (اونهم با موی وزوزی) به بازار آمد)

ناشناس گفت...

اساساً ديدزده شدن چه حسي داره؟ خيلي دوست دارم بدونم، تا حالا يادم نمي‌ياد كسي ديدم زده باشه!
آدمو سگ بگيره، اما جو نگيره! حداقل عواقب جوگيري، همين پيچش گوز است كه فرموديد!
من كه اگه كسي يه جوري نگام كنه، سريع زيپ شلوارمو چك مي‌كنم كه باز نباشه!

ناشناس گفت...

حالا پیچیدی گوزیدی یا گوزیدی بعد پیچیدی وولک ؟

ناشناس گفت...

گیس طلا جون یه نفس عمیق بکش! مطمئنم حالا بوی خوش تمیزی خونه ات حسابی حالت رو جا میاره و به ناراحتی دید زده شدن می چسبه!
حداقل برای من که اینطوریه!

ناشناس گفت...

مو قشنگ؟ ايندفه آمدم يادم بنداز ماساجورمو بيارم ماساجت بدم خستگيت در شه. مياي شيراز؟ به ما سر نمي زني؟

ناشناس گفت...

خسته نباشی گیس طلای جو گیر !
آخ خ خ کاکشی من همسایه تون بودم . اون وخ میومدم کمکت
می خواستم سال نو رو بهت تبریک بگم و آرزوی خوشگذرونی زیاد برات بکنم در این تعطیلات و همچنین به مامان عزیزتون و خواهرک و دختر خاله
همه جوره خوشکلی حتی با جولک ظرفشویی
گیس طلا هر روز جالب تر از دیروز ... دینگ دینگ

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...