۸ فروردین ۱۳۸۸

که زیارتگه رندان جهان خواهد شد








۱۱ نظر:

بدآموزي گفت...

سلام.خوبي؟عيدت مبارك.هنوز شيرازي؟ پاشو برو دنبال كار و زندگيت دختر؟ يا اگه نميري تهران پاشو يه سر بيا اينجا پيش من.
خونه شمال تابستون آماده است. ميريم داداش.

حوا سپید گفت...

این عکس بالایی خیلی یه جوریه انگار با تبر کوبیده تو تصویر و خیلی نیرو داره . نمیدونم چرا از هر چند باری که میخوام اینجا چیزی بنویسم یک بارش باز میشه و هی گیر داره این کامنت دونی . ما یک بار به شیراز اومدیم و این قضیه دستش نمیرسه را با تمام وجود حس کردیم .

saye گفت...

خوشگلن

Unknown گفت...

سلام .چندين بار به شيرازسفر كرده ام
اما نميدانم چرابه دلم نمي نشيند.حتي يكبار به عنوان سرپرست، گروهي رابراي اردو به شيرازآوردم باز هم نچسبيد البته مشكل از شيراز نيست مشكل از من است به اميد سفري ديگر به شيرازبانگاهي ديگر.پيروز باشيد

ناشناس گفت...

کجا رو می گی؟ فکر کنم منظورت مقبره ای هستش که بعدها می سازن سر خاک من. اونه که زیارتگه رندان جهان خواهد شد!!! ها ها ها...خوبی دختر؟ دلم برات تنگه. بودی اینجا خوب بودی ها.نارسیس

ايمان گفت...

به آیین مستان بریدم به خاک

به آب خرابات غسلم دهید

پس آنگاه بر دوش مستم نهید

به تابوتی از چوب تاکم کنید

به راه خرابات خاکم کنید

مریزید بر گور من جز شراب

میارید در ماتمم جز رباب

مبادا عزیزان که در مرگ من

بنالد به جز مطرب و چنگ زن

تو خود حافظا سر ز مستی متاب

که سلطان نخواهد خراج از خراب

آزاده گفت...

خوندن پست های جدیدتون بعد از کلی تاخیر، بهترین عیدی امسالم بود. همیشه از خوندن نوشته هاتون کلی لذت می برم. موفق باشید و شاد... شاد... شاد

رامک گفت...

خدایش رحمت کناد...

پرند گفت...

آخی ی ی ی
حافظو عشقه

رز گفت...

سلام
من رفتم شيراز
رفتم حافظيه
من بازم دلم مي خواد برم و تا صبح تو حافظيه راه برم، :(

ارماییل گفت...

هنوز نتونستم بیام شیراز. برام شهر جداییه. مدتها گذشته تازه به فکر افتادم سر به باهار نارنج بزنم .بوی بهار نارجتون ایران رو برداشته. :)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...