۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۸

به خاطر مهمونی آلما

داستان را تا انجا گفتم که من روی مش شرابی، رنگ مشکی گذاشتم و برگشتم به قیافه سابقم

اما
بعد از هر بار شستن موهای من انواع رنگهای رنگین کمان را به خود گرفت تا رسید به رنگ زیتونی روشن. آقا اینو دیگه هر دوستی که دید، پسندید. مردم در خیابان مرا نگه می داشتند و شماره رنگم را می پرسیدند.(اینقدر حسش مضحک بود) چی باید جواب می دادم؟ مش شرابی صورتی کنید در حد ریدمان بعد روش رنگ مشکی بذارید برید حموم؟
تا اینکه تصمیم گرفتم موهای مشکی های درآمده را مثل بقیه کنم. دوست آرایشگر پیشنهاد داد که واریاسیون سبز با دکلره(چقدر احساس زنانگی میکنم این حرفا را می نویسم واه واه )
آره ...خلاصه گفت این دو تارا با هم قاطی کن بمال به سرت
ما هم این کار را نمودیم
و الان من پشت لپ تاب نشستم و از بس خندیدم تمام دهنم درد می کنم
من موهام سبز شده
باورمی کنید؟
نمی دونید چه حسی داره کله آدم رنگ کاهو باشه..... فکرکن....موهام سبزه
عاشق خودم شدم به خدا، توچهل سالگی و اینقدر خنگ؟ به مولا منحصر به فردم

به جای یه بند انگشت ، یه تیوپ واریاسیون سبز را خالی کردم روسرم...

۲۳ نظر:

jolbak گفت...

:))tu tanha nisti,,man hamin kar ro ba mohaye khaharam khardam

ناشناس گفت...

epidemi mesh!the next?

شقایق گفت...

خانوم شما منحصر به فردید!

پرند گفت...

باباااااااااا ......... تو دیگه کی هستی !
نه دیگه !
همون مردم تو کوچه خیابون که نگهتون داشتن و هی پرسیدن ، چشتون کردن دیگه !
می دونی گیسو جون : اصن هرچی آدم حساسیت داشته باشه به رنگ و اینا ، بدتر می شه انگار ! ینی هر چی آدم بخواد طبیعی تر باشه و کمتر دنبال این جنگولک بازیا ( به معنی مثبت ها ) بره ، اون یه باری هم که بعد نود و بوقی هوس می کنه متفاوت بشه ، مزرعه کاهو درمیاد رو سرش
اینو داشته باش :
شما همه جوره خوشکلی ! دی : ) هزارتا نقطه اصن

لاکو گفت...

من خودم یه بار موهام رو های لایت شرابی کردم , جونم به لبم رسید تا از بین بره..آخرشم از بین نرفت که ...هروقتم رنگش می کردم دوباره اون رنگ مزخرف حناییش! می زد بیرون...تا خلاصه بلند شد و قیچیش کردم رفت پی کارش...بعدشم تو موهات رو اگه مشکی کنی محاله دوباره رنگ از زیرش بزنه بیرون...اون رنگی که گذاشتی قهوه ای تیره ی تیره بوده که با شستن هی کم رنگتر می شه...گفتی موهات سبز شده یاد آن شرلی افتادم که موهاشو رنگ کرده بود آخرش سبز از آب در اومده بود :))

ناشناس گفت...

dige darid be dokhtare ghisoo taka nazdik mishid:)
jedi shoma 40 saletoone?!!!

فینگیل بانو گفت...

قربونت برم منم دقیقا همین بلا سرم اومد دیگه که شده بودم فینگیل کله کدو!!! اصلا از این واریاسیون سبز نباید استفاده کرد باید از تو مغازه ها جمعش کرد به خدا!!! حالا عیبی نداره همین امروز برو حموم دو بار دیگه هم بری رنگش میره

دناتا گفت...

سبزم رنگیه واسه خودشا. منم میگم چشت کردن حسودای نامرد!

i گفت...

سلام عزیزم!
خب دوباره رنگشون کن! من که خودمو راحت کردم. هروقت نیاز به تنوع حس میکنم واریاسیون آبی رو تست میکنم تا موهام به قول دوستم کرپلاغی بشه!
ولی خوبه که به جای غصه خوردن میخندی! مثبت اندیشی حسابی!

هستی گفت...

سلام عزیزم!
خب دوباره رنگشون کن! من که خودمو راحت کردم. هروقت نیاز به تنوع حس میکنم واریاسیون آبی رو تست میکنم تا موهام به قول دوستم کرپلاغی بشه!
ولی خوبه که به جای غصه خوردن میخندی! مثبت اندیشی حسابی!

رامک گفت...

عیب نداره که! مگه قراره همیشه بقیه این مدل های عجیب را مد کنند ما بریم دنبالشون (چه قدر هم که می ریم) ایندفعه تو مد کن! (اعتماد به نفس در حد خودشیفتگی!)

roozmare negar گفت...

vayyyyyyyyyy in kaaret khoda buddddddddd :)) :)) bebin yek az poshte sar az khodet begir bezar inja lotfan :)) rasti, deghat kardi ke alan range muhat ba webloget set shode :D :D

شترق گفت...

مي خواي دستور تركيبت رو به منم بده كله هامون ست بشه

دناتا گفت...

من رمز پست خصوصیم رو چجوری بهت بدم؟

آرزو گفت...

پروسه را از آخر به اول هم میرفتید رنگ خوبی به دست میامد :)

man گفت...

fekresho kon man in bala ro sare aroose ammam ovordam...vali oon motasefane mesle to mosbat fekr nemikard!):

Amir گفت...

اشکال نداره گیس طلا جان، الانم تو خیابون مردم جلوتو میگیرن، به موهای سبزت دخیل میبندن!:دی
یه کم دیگه هم کارو بارت میگیره میشی امامزاده طلا!

ناشناس گفت...

ظاهرا از دانشگاه و فرهنگسرا که اخراجی...... تو شوک میبینمت

سارا گفت...

سلام خانم!
پس دیگه طلا نیستی!!!
یه اسم جدید باید برات انتخاب کنیم!

یکی از قدیسین گفت...

خوبه همینطوری ادامه بدی مد امسال رو تو تعیین می کنی

fafa گفت...

الان شدي گيس كاهو...در نوع خودش البته بي نظيره ها... با لباس سبز ستش كن چه شود........

ابريشم گفت...

اين يعني آخرشه!! منم يه بار به همين صورت موهامو آبي كردم! حس " خاص " بودگي نمي كني؟ ;)

سين گفت...

اوووووم مي دونی گیس سبز از گیس سیاه بیشتر به گیس طلا نزدیکه. داری کم کم گیس طلا می شیاااااا. راستی اونوقت چه طوری رفتی مهمونی؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...