۱۵ تیر ۱۳۸۸

جوجه اردک عزیز من

تنها دلخوشی من در این روزهای غمگین حضور دخترخاله است که بدون تلاش زیادی من را به خنده می اندازد یکیش همین گفتگوی زیر:
- دختر خاله من ده سال پیش که به سن تو بودم...وا چرا می خندی؟
- خب خنده داره یعنی ده سال پیش هشت سالت بود؟
- نه 29 سالم بود دیوونه
- ا پس چرا من فکر کردم الان 18 سالمه

و من همچنان به گفتن خاطراتم ادامه می دهم در حالی که اون داره با باز و بسته کردن لبهاش صدای در می آورد که به گفته خودش صدای پای اردک است و وقتی من عصبانی از بی توجهی اش ساکت می شم با چهره ای غمگین می گه :
- توجه کردی صدای اردکم کم شده؟
بعد دستانش را دور دهانش می گذارد تا به صدای اردکش اکو بدهد..
اونوقت هر کی به من اس ام اس می زنه می دوه می یاد به سمت گوشی داد می زنه :اس ام اس تحریمه بی شعورها

۱۵ نظر:

دارا گفت...

اوه . من حواسم نبود در یادداشت قبلی که گیسو طلای کوچک نوشته بودن نظری برای گیسوطلای بزرگ گذاشتم.

ولی تقصیر خودتونه. بسکه این ویژگی ها تون مشترکه. حتی به دخترخاله هم ارث رسیده.
میگم که چه خوب میشد من فامیل شما بودم. اونوقت کلی روحیه ام عوض میشد.
راستی فامیل نمی خواین؟

omid گفت...

:)

nice

سايه گفت...

اره.تحريمه.

زهره اسدپور گفت...

هوم ! این روزهای غمگین؟ هنوز برای سرخوردگی خیلی زوده!

ناشناس گفت...

dokhtar khaleh ra doost midaram! va to ra niz.
shahrzad ghese goo

بوالهوس پاکدامن گفت...

تازه در صورتی که دخترخاله ی گیج با نمک شما فک میکرده 18 سالشه، خب تو میشدی 28 ساله نه اینکه اون بشه 8 ساله! یه بار دیگه با دقت متننو بخون.
آخ آخ من این روزا به شدت یکی از این جوجه اردکا نیاز دارم برای خندیدن، خنداندن، مسخره بازی، چرت و پرت گفتن، ...

حزب خر گفت...

درود

احسان گفت...

عجب شووووته

ناشناس گفت...

18 تیر به استقبال لباس شخصی ها میرویم. چشم دنیا به ماست. بدون خشونت و عظیم.

1- کودتاگران بدنبال خشونت اند. ما نیستیم. 2- کودتاگران بدنبال کم کردن جمعیت تظاهرکنندگانند. ما نیستیم. 3- تنها راه کاهش فشار بر زندانیان و سران سبزِ سرزمین سبزمان شرکت گسترده در راهپیماییست. 4- وسایل ارتباطی ما محدود است. نشان دهیم ایرانی مبتکر است. 5- رئیس جمهور موسوی گفت : هر ایرانی یک ستاد تا هیچگاه نتوانند تمام ستادهایش را تعطیل کنند. 6- کروبی گفت به پشتوانه شما ایستاده ایم. 7- مراجع قم تاکنون تبریک نگفته اند: به چه زبانی بگویند با ما هستند. 8- سخنان اخیر خامنه ای نشان عقب نشینی دارد. 9- هاشمی رفسنجانی در حال ارزیابیست. حرکات او بسیار مهم و کاملا حساب شده است. ذهنتان را بکار بیاندازید تا در 18 تیر ایرانمان را پس بگیریم.

پرند گفت...

من رسما مرده ی اون حساب کتاب کردن سن و سال خودش و شما شدم ینی !
احتمالا ایشون دکترای ریاضیات اتمی ندارن ؟
فک کن ... ما یه دخترخاله ی موج سبزی م داریم اونوخ بین خودمون ...

الدوز گفت...

اینروزها نابینایی شدم گه چراغ به دست گرفته و دنبال چندنفر آدم کمی تا قسمتی سرحال می گردم.
کارم دراین همهمه دلمردگی همانقدر بی وقت است که نیتم شاید ابلهانه.
در روزگار گریز از قضاوت ها به دنبال نقدکردن افکارم می گردم.
بسیار مایلم خودم را از پشت فیلترهای ناآشنا ببینم.
اگر فرصتی دست داد و دل و دماغی، شاید...

ناشناس گفت...

چرا آخه روزهای غمگین؟

مگه دخترخالت نامزد نداره؟ بگو نامزدش نون خامه‌ای بگیره، بیاره، بخورین... حالتون خوب میشه

دخترفروردین گفت...

کاشکی منم اونجا بودم چه موجود جالب انگیزناکی به نظر میرسه.دنبال دختر خنده دار میگردم یه مدتیه.

ناشناس گفت...

در تاريک
> > ترين زمان ها هم می توانيم شوخ
> > طبعی
> > خود را حفظ کنيم به اين ابتکار
> > جالب فکر کنيد. حمله با مسهل. !! چرا
> > که نه...
> > ببنيد چطور کارکرده است
> >
> > بهتر ازکوکتل
> > مولوتوف و هر چيز ديگر کار می کند.
> > همرزمان
> > ما در شيراز درحاليکه بسيجی ها و
> > ديگر نظاميان ضد شورش مردم را که
> > در تظاهرات آرام
> > بوده اند کتک می زدند يک نفر با
> > وانت که پر از آب ميوه می آورد تا
> > بسيجی هارا کمی
> > خنک و دل و جگرشان را صفا بدهد (!)
> > بدون اينکه بدانند با مسهل مخلوط
> > بوده است، نيم
> > ساعت بعد تصورش را بکنيد که اين
> > دلقک هاچطور ديوانه وار دنبال
> > نزديک ترين دستشوئی
> > می گشتند. شخصی که شاهد ماجرا بوده
> > تعريف می کند که خنده دار ترين نوع
> > مبارزه مدنی
> > بوده است


gis tala in o too emailam gereftam! engari too shiraz ettefagh oftade :D! boro halesho bebar

ارماییل گفت...

خنده این روزها کیمیاست. حیف که نمی اید به لب .
مرسی گیس طلا که سعی میکنی روحیه ات رو با همین تغییرات کوچک روزانه حفظ کنی.

آه راستی دختر خاله ات همسن منه :)
با این تفاوت که همه وقتی من رو میبینند فکر میکنند من 18 سالمه
باید شناسنام ه نشونشون بدم که باور کنند .

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...