۲۴ تیر ۱۳۸۸

مکانش درسته اما زمانش...


غزل، دوست کوچکم را قدیمی ها به یاد دارند همونی که "آرنج" خیلی دوست داشت..

یک ماهی است که با مادرش برای مدتی به لندن رفته است و مدتی پیش از مادرش پرسیده: چرا خدا ما را اینجا بدنیا نیاورده است؟

۱۰ نظر:

زهره گفت...

وااااااااااای
نازلی هم فکر می کنه پیش از به دنیا اومدنش همیشه تو دل من بوده ، حتی وقتی من هم تو دل مادرم بودم، بعد این سلسله رو ادامه می ده و به این نتیجه می رسه که همه ی آدمها تو دل خدا بودن ، که بعد کم کم به دنیا اومدن......
احتمالن غزل هم اینجوری استدلال کرده بوده!

ناشناس گفت...

پیشنهادات من راجع به نماز جمعه این هفته به امامت هاشمی: 1) اگر هر زمان فهمیدیم خطیب عوض شده و رفسنجانی نیست،سریعا برگردیم. 2) برای تأیید آن بخش از سخنان که مورد قبول ماست، فقط و فقط 3 مرتبه الله اکبر بگوییم و «خامنه ای رهبر» را نگوییم تا این بخش شعار کمرنگ شود. به این شکل هم اعلام می کنیم که هستیم، هم اعلام می کنیم که «معظم له» را به رهبری قبول نداریم و صدا و سیما هم یا خطبه ها را سانسور می کند، یا با همین شعارها پخش می کند و یا به نحوی ادیت می کند که مسلما ضایع خواهد بود. به هر حال بازی برد-برد است. 3) زیر پیراهن اصلی تی شرت سبز بپوشیم و کاملا عادی به محل نماز برویم. پس از شروع خطبه ها پیراهن رویی را درآورده و سبز شویم! خانم ها هم حتی المقدور چادر و روسری سبز داشته باشند (هرچند من همچین چادری ندیدم!) 4) داخل جیبمان ماسک سبز، دستبند سبز، عکس میرحسین و ... را داشته باشیم و پس از آغاز خطبه ها رو کنیم. 5) اگر حامیان احمدی نژاد خواستند علیه هاشمی شعار بدهند، فقط برای تودهنی به آنها، شعار بدهیم «هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو!»

ناشناس گفت...

man ba shoma 2 rrooze ashena shodam,vali be andaze 2 sal doostet daram,

ناشناس گفت...

میرحسین: روز جمعه در میان صفوف شما حاضر خواهم شد
قلم - مهندس موسوی در پاسخ به دعوت مردم طی بیانیه ای اعلام کرد: روز جمعه مورخ 26/4/88 در میان صفهای شما حاضر خواهم شد.

به گزارش قلم نیوز، مهندس میرحسین موسوی در پاسخ به دعوت مردم درخصوص شرکت وی در نماز جمعه این هفته تهران بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه موسوی به این شرح است:

به نام خدا و با تقدیم سلام متقابل

از آنجاکه اکیداً پاسخ به دعوت همدلان و همراهان در راه صیانت از حقوق مشروع زندگی آزاد و شرافتمندانه را بر خود واجب می دانم، روز جمعه مورخ 26/04/88 در میان صف های شما حاضر خواهم شد.

تمسک به حبلُ المَتین ایمان و قرار گرفتن در حِصن امن الهی که این دعوت شما متضمن آن است بهترین طریق وصول به آزادی های به ناحق مسلوب شده از ماست.

با تقدیم احترام

برادر شما میرحسین موسوی

24/ 04/ 88

کیقبا د گفت...

هم مکان درسته و شاید هم زمان . آیا اهالی لندن در سالهای جنگ جهانی دوم که اروپا در آتش جنگ میسوخت و همین لندن زیر بمباران شدید آلمانها بود با خود اندیشیدند که خدایا چرا ما در تهران بدنیا نیامدیم ؟ ........... اندیشه کنیم به آنچه که در اختیارمان است .

سینا گفت...

همه اش درسته!
زندگی ما عالیه!چیمون از لندن کمتره!...
زندگی با طعم "اسپری فلفل"تند و خوشمزه س!

maahoor گفت...

من فکر می‌کنم اینکه هر جای دنیا که به دنیا بیایم در نهایت خانواده نیز مهم است...یعنی‌ میشود در لندن باشی‌ ولی‌ پدری الکلیک داشته باشی‌ که بهت تجاوز کنه...یا در ایران باشی‌ و خانوادهای خوب...البته من هم همیشه این فکر را در مورد ایه اینجا که زندگی‌ می‌کنم دارم... اینها خیلی‌ خوب زندگی‌ میکنند خیلی‌ عالی‌...برای خودشان بهترین است ..البته بهایش را پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌هایشان پرداخته‌اند..

ناشناس گفت...

بهش بگین می تونست تو پاکستان به دنیا بیاد یا لیبی یا مالدیو

آرش گفت...

آه ، لندن، چند سالی هست که دیگه اونجا زندگی نمیکنم، ولی واقعا متمدن هستند، کی میشه تهران هم اونجوری بشه؟ من فکر میکنم 1000 سال وقت لازمه که تمدن توی تهران نصف لندن بشه، آه

ناشناس گفت...

بعضی وقتا فکر میکنم که اتباع کشورهای پیشرفته وقتی واسه ماموریت می آیند به ایران حق دارند که از دولت ایران حق توحش بگیرند، آره حق دارند

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...