۱۱ مرداد ۱۳۸۸

پاسکال

همیشه انسان، از نابود کننده اش شریفتر است.


۱۲ نظر:

برفی گفت...

صحیح...

کیقبا د گفت...

شما به سهم خود مختارید اما خوانندگانتان چرا باید توهین و ناسزای بعضی ناشناسان خطاب به شما را تحمل کنند؟
لااقل بخاطر ما هم که شده اینگونه نظرات را حذف کنید .
واقعا" خواندنشان ناراحت کننده است.

گیس طلا گفت...

بی خیال کیقباد
مگه قرار نبود نظرات مخالفینمان را تحمل کنیم
اونم واسه خودش نظری داره

کیقباد گفت...

اختیار با شما . گر چه که باعث ناراحتی میشن .
حالا میاد چار نا هم به ما میده .
در ریم بریم !
شب بخیر.

ابک گفت...

پس همیشه افرادی هستند که کسی برای کشتنشان پیدا نشود

سنــدبــاد گفت...

1_ گیسو جان
این روزا هم دلم خیلی باهاته ولی بعضی وختا آدم حرفش نمیاد ... فقط می تونه ساکت بشنوه و بخونه و بره
2_ اولش با کیقباد موافق بودم ، بعدش با خودت در پاسخ به ایشون ... ولی واقعا آدم ناراحت می شه ( بدون پیشنهاد برای حذف اون نظرات )
...
3_ خواستم بگم پس ممکنه بعضیا اصن آدم نباشن ... دیدم زکی هم حرف خوبی زده !
پیروز باشی

مریم گفت...

اگه حرفمو سیاسی و متناسب با حال و هوای این روزها نخونی میخام بگم با تو (و با پاسکال) موافقم به شرط اینکه تعریف حداقلی از انسان نداشته باشیم

ناشناس گفت...

شعر طنزی از زبان احمدی نژاد
اهل تهرانم
روزگارم بد نیست
چاه نفتی دارم
پول گازی
سر سوزن عقلی
رهبری دارم
بهتر از گاو دوان
دوستانی ،دستشان داغ ودرفش
وسخنگویی که همین نزدیکیست
لای این شب بوها
گوییا میشاشد
پای آن کاج بلند
اهل تهرانم
ازهمان روزکه خوردم پپسی
توی میدان ولیعصر شدم تهرانی
اهل تهرانم
پیشه ام حرافیست
گاه گاهی قفسی میسازم توی اوین
تا به آواز جوانی که در آن
زندانیست
غم بدبختیتان تازه شود
چه خیالی،،،،چه خیالی میدانم
همشون بیجانند
خوب میدانم
حاصل دولت من بی نانیست

من مسلمانم
برسرم هالهءنور
جانمازم پرچم
مهرم زور
قصر سجاده من
من وضو باخون
مردم پیروجوان میگیرم
من نمازم را پی تکبیرةالحرام
فقیه
پی قدقامت شورای نگهبان خواندم
کعبه ام بر لب چاه
کعبه ام درتوی
جمکران افتادست
کعبه من مث یک زندانی
میرود راه براه
میرود بند ببند
حجرالاسود من
کلهء تاروسیاه اوباماست
اهل تهرانم نسبم شاید
برسد
به یه هندونهءکالی در چین
نسب من شاید
به پسر عمه چاوز برسد
رهبرم بیخبر از خواب پرید
جنّتی زیبا شد
مرد بقال از من پرسید
چند مثقال کراک میخواهی
من ا
من ازاو پرسیدم
رأی مفت سیری چند

ناشناس گفت...

اینم یک سخن از مادر عروس! D:

m.s. گفت...

شب بد، شب دد، شب اهرمن
وقاحت- به شادی- دریده دهن
شب نورباران، شب شعبده
شب خیمه شب بازی اهرمن
شب گرگ درپوستین شبان
شب کاروان داری راهزن
شب سالروز جلوس دروغ
شب یا د بود بلوغ لجن
شب کوی وبرزن چراغان شده
وقاحت به شیپورها نعره زن
شب شبچرانی به فرمان دیو
شب سوراهریمن وسوک من

Tirazhe گفت...

این روزها احساس میکنم که
انسان از خالقش شریفتر است

N گفت...

نه اصلا موافق نیستم. خیلی از آدمهای بی شرف باید توسط شریف ها نابود شوند و می شوند وخواهند شد. اینطورنیست؟ درضمن آقای کیقباد چرا سانسور؟؟ بگذاریم همه حرف بزنند و پاسخ بدهیم.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...