۱ آبان ۱۳۸۸

سرهنگ هارور

دارم می رم کلاس ایین نامه ...بعله ...من هنوز گواهینامه ندارم که چی؟

حالا

تو این کلاسه هیچکس پایه خندیدن نیست و من باید مدام در حال کنترل خودم باشم. سرهنگه توضیح می دهه در حد مرگ .اونقدر که نزدیکه بالا بیاری .اون وقت یکی یه سئوال می کنه که یعنی هرچی تا به حال سرهنگه گفته به فاک می ره ..

ملت معلومه بعد از دیپلم دیگه لای کتاب باز نکردن. چنان غلط های املایی در جزوه نویسی بغل دستی ها می بینم که جفت شیش می یارم. اونم دخترای فشنی که هلاک تیپشونی

حالا اینا همه به کنار خود سرهنگه..

عاشق درس دادنشم . تمامی تخلفاتی که توضیح می ده منجر به چنان تصادفات دلخراشی می شه که فقط به درد فیلمنامه نویسان فاینال دیستنیشن می خوره..دل و روده ولو می شه ..سر از تن جدا می شه ..امروز شیشه عینک رفت تو چشم طرف کور شد...

تازه بعد از شرح صحنه تصادفش، با تاکید دست و سر و صورت می گه: دیده شده اینا ها ...دیده شده ...خدا برای کسی نخواد

اونم در حالی که همه چهره ها از وحشت و درد و رنج کج و کوله شده و سرهنگه از این قدرت تاثیرش رفته تو فضا

"این خدا برای کسی نخوادش" دیگه نقطه انفجار منه ..اخه مگه می شه نخندید

حیف تو این کلاس پایه ندارم

۲۰ نظر:

مرسده گفت...

انقدر از دست تو خندیدم که خدا میدونه، ایشالا همیشه بخندی و شاد باشی‌ ؛)

اما میگم با این رساله نوشتنت، کلاس رانندگی‌ رفتنت چی‌ بود! :)))))))

Unknown گفت...

بی صبرانه منتظرم از آموزش شهری رانندگیت بشنوم که چه بلاها سر اون بیچاره خواهی آورد. اونجا دیگه پایه احتیاج نیست.

roozmare negar گفت...

che heyf! manam gavahiname nadaram kashki baham miraftim mikhandidiiiiiiiiiiiiiiiim :))

ناشناس گفت...

لحن صحبت طلا امروز داش مشتي بود؟!

تازگيها با كي مي گردي دختر؟!D:

mahasta گفت...

salam

ماهي گفت...

بيا اينجا تعريف كن ميخنديم باهات:))

کیقباد گفت...

جاده مار دارد .

RED گفت...

با ناشناس موافقم! چرا زدی کانال ٢؟؟‌فاک چیه؟! جفت شیش چی بود!!!! هاها هاها

ناشناس گفت...

خیلی خوب بود! انصافا همکلاسی هات بی ذوقن :)

سنـدباد گفت...

شما فقط آدرس بده ، ساعت کلاستم بگو ...
نامردم اگه نیام

هستی دخت گفت...

من هم یکماه پیش میرفتم کلاس و حسابی میخندیدم...

فروه گفت...

پس یه دوره سوژه یابی مجانی افتادین. از این به بعد میریم که داشته باشیم سریالهای هیجان انگیز و اکشن با صحنه ی تصادفات جگرپاره کن! کشته مرده ی لحن این نوشته شدم

خسته گفت...

گریه اش مانده ست. حلوای تن تنانی تا نخوری ندانی. حالا موقع امتحان گرفتن حضرات راهنمایی و رانندگی بیا و تماشا کن. همون فشن غلط دیکته ای نفر اول قبوله ...

ناشناس گفت...

یکی ازعلل آمار بالای کشته های ما تو رانندگی همینه که برای خیلی ها من جمله شما، این اموزشها خنده داره. شما که تحصیلکرده هستی وای به حال بقیه

زیژخک دیوانه گفت...

ایول که هر جا هستی دنبال سوژه ای...

جریان منه که وسط یه جلسه خیلی مهم وسط سایت تو بیابون های کیش، سوژه های یه مهندس 50 ساله رو، ریز واسه بچه ها smsمی کردم...

دمت گرم، احساس خوبی داشت،

ناشناس گفت...

وبلاگ نویس عزیز وبلاگ ....

پرشين بلاگ در نظر دارد به منظور تقدير از بانوان برتر وبلاگ نویس ،
همايشی را در تاریخ هفتم آبان ماه در محل تالار شهریاران جوان واقع در
خیابان استادنجات الهی ، نبش خیابان ورشو . برگزار نماید . به دلیل اینکه
وبلاگ شما در نظر سنجی کاربران حائز تعداد آراي کافي برای درج در فهرست
شده است از شما دعوت می کنيم تا ضمن اینکه در اين همايش شرکت میکنید برای
اطلاع از رتبه وبلاگتان ودریافت لوح یادبود به دبیرخانه مستقر در تالار
مراجعه فرمایید .
ساعت این همایش 16 الی 18 مي باشد . موفق باشید
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانيد از ساعت 16 الي 20 با شماره 09122070357
تماس حاصل فرمایید

خنکای شب گفت...

وا خودا مرگم بده گیس طلا:
چطور تا حالا رانندگی نکردی؟؟!!نکنه از رانندگی میترسی؟؟!!

ناشناس گفت...

حالم به هم میخوره از غلط املایی واقعا برا جوونای بیسواد این دوره متاسفم.

مهربون گفت...

دلگرم شدم گیس طلا جون منم گواهینامه ندارم هنوز البته پشت رل میشنم یعنی از اون تصادافات دلخراش می کنم . وای خدا نکنه :)))))

امیر گفت...

خدایی بزرگترین عذاب اینه که بری یه جایی با یه پتانسیل فضایی برای خندیدن و اونوقت پایه خنده نداشته باشی.
و تازه میدونی چی اعصابت رو داغون میکنه؟ این که بقیه فکر میکنن همه چیز عادیه دیگه. اگر هم مجبور شی یه مدتی بینشون بمونی خودت مثل اونا اسمشو نیار میشی...
باور کن من شدم.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...