۷ آبان ۱۳۸۸

مفرح

دختر خاله نشسته کنارم داره شلوارش را وصله پینه می کنه.اون موهای بلند فرفری را کوتاه کرده و حالا بیشتر شبیه گل شیفته شده و با همون صدای نازک شخصیت تخیلیش داره بلبلی می کنه :

به نظرت بهتر نیست زودتر زلزله بیاد ا؟آخه اینجور ادم امنیت روحی روانی نداره!...
به نظرت من وایسم شیراز اول زلزله بیاد بعد بیام تهران کار پیدا کنم به هر حال من سرمایه پدر و مادرم هستم!

بعد متوجه شده من دارم حرفاشو یادداشت می کنم می گه:
من دیگه حرف نمی زنم شاید بعد من ادم مشهوری شدم بعد تو با این نوشته ها آبروی منو میبری ...یه وقت ناراحت نشی ها...از این به بعد فقط با ایما و اشاره حرف می زنم

یه مدت سکوت می شه بعد از من می پرسه: صدای شکم شما بود؟

- وا...صدای شکم خودت بود دیوانه

- ا ا ا ا خیلی جالب بود ،چرا صداش از دور اومد؟

۱۲ نظر:

كيقباد گفت...

انصافن اون تيكه اش كه ممكنه در آينده آدم مشهوري بشم و ... خوب اومده .

سنـدباد گفت...

ای جاااااااااااان دختر خاله
پس شما از اون شیرازی خوشکلا هستین
( از روی مشخصات دختر خاله فهمیدم )
آدمای مشهور همین تیکه های زندگیشون قشنگه دیگه

بـانو گفت...

ووو
اگه دخترخاله امنیت نداره پس چرا اومده تهران
:دی اگه میدونس که گسل شهر ری خطرناکترین گسله ایرانه فک کنم یه لحظه م نمی موند:دی

پگاه گفت...

عاشق تو و دختر خاله ام....

حواس پرت گفت...

خیلی خیلی خیلی بانمکه این دخترخاله شما! دمش گرم

nogol گفت...

زلزله میاد اما 13 ابان !!!

کوثر گفت...

سلام...
ایشالله زلزله کلا نیاد!
به منم سری بزنید.

MercedeAmeri گفت...

ماشالا این دختر خاله یه گوله َنَمَکه!

آدن گفت...

کاش منم یه خاله (و در نتیجه یک دختر خاله)داشتم!!:(
اینطوری هرگز دپرس نمیشدم!
خداوند دختر خاله شما را جزای نیکو دهادو ایضا شما را.

nina گفت...

منم دو تا دخترخاله دارم که عین پت و مت می مونن
آی حال می کنم باحاشون
آخر خنده ن

نینا گفت...

نمی خوای بیای شیراز ؟؟؟

رشوند گفت...

سلام
شهرت دغدغه انسان امروز اما گمنامی بهتراز ان است

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...