۷ آذر ۱۳۸۸

حسرت

امشب رفتم اختتامیه جشنواره پروین اعتصامی . از بهرام بیضایی به دلیل تصویر زن در فیلم باشو قدردانی کردند. پشت تریبون که اومد گفت : این فیلم فقط دو جایزه گرفته . اولی را یه مجسمه ساز پراگی به من داد . فیلم را در جشنواره ای دیده بوده و سه مجسمه کوچک برای من و عدنان وسوسن تسلیمی ساخته بود و داده بوده به خسرو سینایی که به دست من برساند و این دومین جایزه این فیلمه

و من تقدیمش میکنم به زنی که این نقش را بازی کرده، سوسن تسلیمی که به دلیل بی مهری ها ایران را ترک کرد و وقتی رفت چهار تا فیلم توقیفی داشت

ملت همه بلند شدن و تا جایی که جون داشتن دست زدند. دستام هنوز میسوزه


۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

به نام او
گیس طلا جان، همواره برای آدمیت و بزرگی انسانهایی مانند بهرام بیضایی می ایستم، لیوانم را بالا می گیرم و با غرور نگاه می کنم که وجود اینان در این قسمت از خاک زمین از تمامی دارایی های دیگر ارزشمندتر و غرور آفرین تر است. باشید تا بتوان به تعلق فیزیکی به این بخش از زمین بازهم افتخار کرد.

وهم سبزرنگ گفت...

وبلاگتان را در لیست صد وبلاگ برتر زنان دیدم، خواستم هم عرض ادبی کرده باشم بعد از مدتها و هم تبریک بگویم...

که البته نیازی هم به آن نیست...
قلمتان همیشه ستودنی بوده ;)

ناشناس گفت...

بعضی ها واسه همه چی حتا چیزای متضاد دست می زنن که واقعا آدم حالت تهوع بهش دس می ده.

هیچک گفت...

به افتخار تمام زنان ایرانی و مردانی که قدر دانند

مرسده گفت...

سلام گیسو جان، چطوری خلاصه آمار سایت رو گذاشتی‌ تو بلاگت؟ من بلد نیستم!

مرسی‌، بوس

گیس طلا گفت...

مرسده جان بايد بري يه سايت امارگير و ثبت نام كني و كد ان را در وبلاگ خود بگذاري.
webgozar يكي از اين سايت هاست كه روش كار را هم توضيح داده

باکره گفت...

چقدر آشنایی ، چقدر آشنا ا ا ا ا....

مرسده گفت...

مرسی‌ عزیزم،

بوس

shahrzad گفت...

اولش که خوندم اختتامیه گفتم ایییییییی تو هم اونجا بودی من نمی دونستم بد دیدم نه بابا شما یه اختتامیه دیگه بودی من اختتامیه تئاتر بانوان بودم

بانو مریم گفت...

اتفاقا همین الان خبرشو خوندم

ناشناس گفت...

مدتهاست نوشته هات رو میخونم
دیونه تعلیق اخرش هستم
(مثل:دستهام هنوز میسوزه)
کاش نمایشنامه هات رو میخوندم

مجتبی گفت...

اینجا رو ببین:
http://www.fararu.com/vglaa0ne.49nma4hkku514.,.html

seabird گفت...

آفرين بر بهرام بيضايي و هر كس ديگري كه در اين شرايط حق را مي گويد هر چند به ضررش باشد.

ناشناس گفت...

سلام،این پست تو صفحه بالاترین می درخشه. تبریک

Dorsa گفت...

man ye ax az bashu daram khodam keshidamesh az ruye axesh tu ye ruznameie ghadimi va khodam kheili dusesh daram!

علی گفت...

سلام.
دست بیضایی درد نکنه. اصولاً کشور ایران و تمام آدمهای ارزشمند درونش رو می تونی مانند قطبهای همنام آهنربا فرض کنی.
این یک اصله.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...