۱۴ بهمن ۱۳۸۸

the end

به کوری دل دشمنان گیس طلا و کوبیدن مشت محکمی بر نیش تمام خوانندگان ولخند(اصطلاح شیرازی است؟) بنده امروز در دهه مبارک فجر موفق به اخذ گواهینامه رانندگی پایه دو(ب-1) شدم

حالا دارم دام دیدیم دیم

حالا دریم دیم دادام دام

فکر کن صبح از شدت استرس از بالا و پایینم داشت می رفت اون وقت تو محل امتحان دخترا بهم می گفتن: وای خوش به حالت چقدر خونسردی! یعنی می خواستم بزنم تو چک و چیلشون

البته گفته باشم ها هم تو پارک دوبل زدم به اینه ماشین جلویی، هم موقع خروج از پارک بدون ایست رفتم وسط خیابون و اصلا هم یادم نمی یاد از چیزی به نام راهنما استفاده کرده باشم اما با چنان سرعتی(ناشی از استرس) سه دنده را رفتم و بعدش هم دنده معکوس و دور دوفرمون و پارک دوبل را زدم که سرهنگه باخشم شناسنامه را کوبید روی داشبورد گفت : ببین ارفاق می کنم قبولت می کنم اما قول بده هیچوقت اینجوری رانندگی نکنی


۴۴ نظر:

خواننده ی همیشگی وبلاگ گفت...

هوراااااا
مبارکه :)

یک خواننده ی همیشگی

مجتبي گفت...

خوب بچه ها همه ساكت! به افتخار گيس طلا همه با هم؛ بزن اون دست قشنگه رو! خيلي هم راننده اي! كي بود خنديد؟! ببند نيشتو ببينم!

امير گفت...

حیف شد یه نفر جدید به مسببین تصادفات تهران اضافه شد ;-)

Unknown گفت...

مباركه، ولي تا اونجايي كه من تو گواهينامه هاي جديد ديدم ديگه پايه 1 و 2 نداريم. شده الف ب پ ت .....

taraaaneh گفت...

به به مبارکه.

زرافه خوش لباس گفت...

سر کوچه ما هر روز صبح امتحان رانندگی می گیرند. چند بار دخترها رو که می دیدم که از شدت استرس هی می خندیدند یاد تو می افتادم. پس دیگه یادت نمی افتم .

کتایون گفت...

مبارکهههههههههههههههههه!
خوشحالم اون ورا زندگی نمیکنم!:)

کورال گفت...

مبارک باشه خیلی تبریک می گم...

کورال گفت...

کادوی تولدت بوده احتمالا...
(اشتباه که نکردم؟ همین روزا باید باشی)

ناشناس گفت...

هووووووووووووووووورا. مبارکه گیس طلا جون.
ایشاللا به زودی یه ماشینم بخری و تکمیل شی برای جادهء تهران شمال.

نارسیس

Brief Encounter گفت...

تبریک زیاد
با دل خوش

ناشناس گفت...

خوب شد ديگه خانم شيرازي ديگه "كون سرك" نميكني؛ از اين پس "خودرو سرك". ديم ديم ديم رام رام رام....

الهام گفت...

آفرین.حالا باید شیرینی بدی.حالا تو وبلاگ بازی چه جوری میشه شیرینی داد ،اینو دیگه خودت پیدا کن.از گرفتن گواهی نامه که سخت تر نیست.(:-)
فقط لطفاً کلوچه مسقطی باشه.

کورال گفت...

هم تولدیم اخه عزیزم...

جفنگ میرزا گفت...

خوب با سلامتی
اما
از این به بعد
خدا به داد ماشینای شهر تهران برسه!

عسل چشم گفت...

آخیش....راحت شدیا...

ناشناس گفت...

مبارکهههههههههههههههههههههه

فروه گفت...

فکر کنم آیینه ی ماشین ِ من بود!؟! ولی نوش جون، تبریک

سین دخت گفت...

مبارکه
تبریک می گم
من دفعه دوم امتحانم اینطوری روندم افسره گفت این ماشینه خودش داره می ره بعد ردم کرد

نگار ایرانی گفت...

به نظرم از قبولی کنکور این قدر خوشحال نشده بودی ،هان؟

نگار ایرانی گفت...

همش مال مبارکی فجر بوده ، باز هی برو .....

مژگان گفت...

مبارک باشه. ولخند هم خودتی

علی گفت...

(: این گواهینامه جدیدا هوشمند شده چه فرقی کرده؟!
چه مکافاتی داره کامنت گذاشتن تو این بلاگر!

علی گفت...

راستی مبارکه!

Pardis گفت...

mobaraaak...shirini koo pas gistala jan?

ناشناس گفت...

آفرین .مبارکه .دیدی گفتم تا 3 نشه بازی نشه :)

باران

Unknown گفت...

mobarakeeeeeeeeee

Mostafa گفت...

تبریک فراوان گیس‌طلا.
شیرازی‌ها دنده هم عوض می‌کنند؟

world.wood گفت...

سلام کاملا اتفاقی به وبلاگ شما رسیدم - اول تبریک میگم که موفق شدید - و بعد اینکه کلی از نوشته های شما را خواندم و کلی تحسینتون کردم به خاطر صمیمیت و سادگی دلنشین نوشته ها / امیدوارم باز هم فرصت کنم و خواننده ی نوشته های شما باشم

سندباد گفت...

مبارکه
ایشالله پایه یک رو هم همین سال و ماه ها میگیری دیگه خواهر
گور بابای آینه و ایست و ... فقط قول بده اینجوری رانندگی نکنی
مواظب خودت و همه ی عابرا و راننده های دیگه م باش
شیرینی ش کو پَ ؟؟؟ پارمیدا ؟

سندباد گفت...

ا راستی بهمنی بودی شمام
تولدت مبارک
حالا دیگه باید شیرینی خامه ای بدی
کادو چی دوس داری برات بیاریم ؟
به امید بهترین ها

admin گفت...

سوت و کف با صدا ممتد
مبارک باشه
دیگه این بار از گوگل ریدر مستقیما اومدم تا تبریک بگم و در ضمن عرض کنم که این گواهینامه شیرینی داره.
پس لطفا متعاقبا اعلام نمائید که کجا و کی بیام این شیرینی دلچسب رو نوش جان کنیم

شین گفت...

هوررررررررررررررررررررااااااااااا!
این گواهی نامه مشت محکمی است بر دهان استکبار خونخوار که هیچ غلطی نتوانسته و نمی کند.

ناشناس گفت...

تو تنها وبلاگي هستي كه براش كامنت ميذارم
ياد گواهي نامه خودم افتادم باردوم كه شهري قبول شدم گفتند بعلت صغر سن!! مداركت باطله چون روز آيين نامه 10 روز سنم كم بوده اما وقتي شهري قبول شدم 21 سالم بود!!!!! دوباره از اول

ابريشم گفت...

هييييييه! مباركه! به جرگه ي دختران خشن راننده ! يا دختران راننده ي خشن خوش آمدي!
به افتخارت امروز چندتابوق مي زنم :*

سارینا گفت...

و تو قول دادی؟ :))

شیوا گفت...

مبارکه عزیزم

شیوا گفت...

مبارکه عزیزم

شیوا گفت...

مبارکه عزیزم

بهمنگ گفت...

مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خط بالا پیوسته است. دور زدن ممنوع

sarigalin گفت...

بادابادا مبارک بادااااااااااااااااااا
من میدونم چه لذتی داره این قبولی...
گوشت شه به تنتتتتتتتت (;

maahoor گفت...

Mobaaarakh:*

اُغلُن گفت...

چون می‌دونم بعد از اون رد شدن، قبول شدن خیلی می‌چسبه، تبریک ویژه عرض می‌کنیم.
من در هیچ امتحانی به اندازه‌ی رانندگی استرس نداشتم؛ مخصوصاً با اون سرهنگ بداخلاقی که ما داشتیم که هم‌شهری‌مان هم نبود.
دم این سرهنگ شما هم گرم که وجودشان مایه‌ی برکت و نزول باران و حاصل‌خیزی زمین است.

ناشناس گفت...

تازه با ارفاق قبول شدی بالاخره؟ ولی با این حال مبارکه!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...