۱۹ بهمن ۱۳۸۸

خواهش می کنم قضاوت نکنید

یکی از علاقمندی های من دیدن تصاویر زنِ باردار و مادر و نوزاد است. من تمامی انواع این دو تصویر(تا حد زیادی کلیشه ای شده) را بسیار دوست دارم. بخصوص ان نگاه غیر زمینی بین این دو موجود را

دیروز به دیدن دوستم رفتم که تازه زایمان کرده است. دیدن بدن او که تغییر شکل داده بود و از ان هیکل زیبا به این حجمهای بزرگ بی تناسب تبدیل شده بود، صورت بدون رنگش و دردی که هنگام شیر دادن تحمل می کرد، ان نوزاد قورباغه ای که انقدر ضعیف و زشت بود که ترحم بر می انگیخت و با سن چروکش زمانی که مادرش او را می شست

واقعیت را فراموش کرده بودم.. منکه خودم درگیر بزرگ شدن دختر خاله ها و پسر و دختر دائی بودم زمانی که هر روز صبح چهار نوزاد تخلیه می شدند داخل خانه ما ،منکه بزرگ شدن خواهرک را دیده بودم، فراموش کرده بودم که این عکسها و تصاویر تنها یک نیمه داستان را نشان می دهند ..

۱۵ نظر:

کیقباد گفت...

تا خیلی دیر نشده ، تولدتان مبارک !

taraaaneh گفت...

جالب و قابل درکه غیراز تیتر پستت که گفته بودی قضاوت نکنیم. منکه نفهمیدم چجو قضاوتی مگه میشه کرد؟

ناشناس گفت...

منم عاشق نی نی گلوهام :)

باران

حواس پرت گفت...

من یکی که قضاوت نکردم. خیالتان جمع!
بچه تا از آب و گل درنیومده دیدنی نیست!

ناشناس گفت...

یه ماه این جورین بعدش می شن همون نیمه داستان که عکسها و تصاویر نشون می دن. به خدا !
:))

ناشناس گفت...

و شاید همون نیمه ی قشنگ و پر از آرامش و زیبایی و یه حس خوب رو :)
با این حال کاریش نمیشه کرد که! چند صباح که بگذره، به جاهای خوبش هم میرسه باز :) شیطنت ها و اون جوری بریده بریده حرف زدناش و ...

سین دخت گفت...

موافقم
ترس داره ...

خسته گفت...

آواز دهل شنيدن از دور خوش است. منظورم از دور توي همون عكس هاست.

Asieh Yazdi گفت...

ازت بدم اومد

پوپک گفت...

من علاوه بر اون دو مرود عاشق دید زدن ماشین عروس هم هستم

Unknown گفت...

من و همسرم مدتی است که مشغول بچه داری هستیم(24 ساعته!!! )؛ از عشق و وابستگی هر چه برایتان بگویم کم است اما... واقعا گاهی از شدت خستگی و فشار این کار احساس میکنم که الانه سکته کنم!

نگار ایرانی گفت...

غیر از اینکه خیلی آدم رو در گیر خودشون می کنند واقعا دنیایی از شیرینی هستند.یعنی دوست داری درسته بخوریشون.

سندباد گفت...

آره ه ه ه ه

حوا گفت...

با این حال من هنوز هم فکر میکنم اگر بنا بود الهگانی داشته باشم، همه شان را به شکل زنهای باردار مجسم میکردم

بهمنگ گفت...

بچه دو وقتش خوبه، يكي وقتي مياد ديدن آدم، يكي هم وقتي برميگرده خونه. در موارد ديگه از ترس منكوب شدن چيزي عرض نميكنم

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...