۲۳ اسفند ۱۳۸۸

:0


جنس این امواج چی بود فرستادین؟

کاکوی استادو مُرد

۱۳ نظر:

Narcis گفت...

فکر کنم پیش از موعد، امواج رو قطع کردند و "کاکوی استادو" مشمول امر "هربلایی سرشون بیاد" شد :)))

مژگان گفت...

والا من از اون امواج خوبا فرستادم اما نمی دونم چی شد؟ این امواجی که کاکو رو کشته مال من نبوده به خدا...
حالا بعد جلسه مرد یا قبل جلسه؟

Franny گفت...

هرکی موج فرستادنش انقدر کاردرست بوده سریعا خودشو معرفی کنه یه مملکت بهش نیاز دارن..یه چند مورد هست که...

ناشناس گفت...

به نظر من مسولیت کشته شدنش با توست !!

رویا گفت...

ای بابا!
اومدیم ابروش رو درست کنیم, کور شد که!!!!!!

عسل چشم گفت...

نگفتم حسابش با کرام الکاتبینه؟! بیا حالا داره جواب پش می ده که چرا گیس طلا رو اذیت کرده!روحش شاد!

ناشناس گفت...

tanze weblogi

http://bbgoal.com/tanzeweblogi.pdf

ناشناس گفت...

چه لووس

حسین غفاری گفت...

ینی می خوای بگی این وسط خودت هیچ کاره بودی؟
یا چی؟
ببین این اتهام بزرگیه ها!!!

کاوه گفت...

اینم یکی از اون قاتلهای خاموشه! که تو هیچ دادگاهی محاکمه نمی شه.

کاوه گفت...

خوب آخه امواج وایرلس بهتر از این نمی شه دیگه! تداخل و نویز و از این حرفا!

سندباد گفت...

ببخشیدا ... کی بود فرمود : هر بلایی سرشون بیاد حقشونه
؟؟؟

ميترا گفت...

به درك !
به هيچ جات نباشه طرف مردو!!
من اينقدر از شيرازي مي دونم كه تهش يه (و) اضافه كنم !!
يك بار هم اومدم شيراز ، و تا آخر عمرم مست اون يك هفته هستم !! از بس بهم خوش گذشت !! و لبريز شدم حسابي !!
خلاصه كه سو و شون نكن !

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...