۵ فروردین ۱۳۸۹

اینجا دیوونه خونه است


دختر خاله تو ظرف شستن یه کاسه شکونده افسردگی گرفته

مادرک دلداری اش می ده : غصه نخور ایی باعث شد بفهمی ارکوپالا نشکن نیسنا

حالا دختر خاله مثلا گریه کنون اومده تو اتاق من می گه: من دوس نداری؟ منکه کاسه شکوندم؟

من دارم با لپ تاپ خواهرک کار می کنم که روش یه عالمه جک جونور پلاستیکی چسبونده . اون یکی دختر خاله دونه به دونه حیوونا رو فشار می ده و دست من خط می خوره و اون مدام می گه: خواستم ببینم اینم جنسش فشاریه

خواهرک با یه شورط که معلوم نیست کی به سرش کشیده داره اس ام اس می زنه

یکی هم سوسن خانم گذاشته داره تو اتاق می رقصه

مادرک دنبال کنترل تلوزیون واسه سریال زن بابا می گرده و اونکه داشت گریه می کرد می گه : خاله ام کنترل بیشتر از من دوس داره

یکی رفته تو کمد روی رختخوابها خوابیده می گه نمی دونم چرا خوابم نمی بره اینجا

یکی اومده هندزفری تو گوش من گذاشته که یه مکالمه فاجعه گوش بدم

من این وسط دارم این پست را پابلیش می کنم

۱۴ نظر:

محبوب گفت...

خوبه که:) بیا جات رو با من عوض کن اینجا خلوت منم و مامانم و سریال زن بابا.حاضری؟

shobeir گفت...

همون شما بهترین کارو می‌کنی!

میترا گفت...

الان من قشنگ فهمیدم داره اونجا چی بهتون می گذره !

مژگان گفت...

بازم به خودته که تو او آشفته بازار تونستی پستت رو پابلیش کنی. دست مریزاد واقعا

Unknown گفت...

این جا است که واجبه خوندن: آره تو تکی!! ;)
خوش بگذره بهتون و نیرو بگیرید واسه بعد از تعطیلات!

ارنی گفت...

...بنشسته به گوشه ای دو سه مست ترانه گو ...

Pardis گفت...

kolllllli khandidam gostela jan.
:)

Mehdi گفت...

داشتم فكر مي‌كردم چي بگم كه بي‌ادبي هم نشه، ديدم خودت سابجكت زدي توووووپ.
خوش بگذره گيس طلا جان، عيدت هم مبارك راستي -‌اولين كامنت نوروزي بود آخه!-

حواس پرت گفت...

من که تو اینا دیوونگی نمی بینم! زندگی میبینم!

دیلماج بانو گفت...

پستت کاملا نشون می ده در چه وضعیتی این مطلب رو نوشتی
خدا صبر عظیم بهت عطا نماید

ناشناس گفت...

به اين ميگن زندگى. حاضرم باهات جا عوض كنم. اينجا خيلى سوت و كوره. مريض هم كه باشى ديگه حسابى حالت جا مياد. اين متن هم بخونى ديگه هيچى، و پرتاب بشى به زندگى در ايران عزيز و خانه پدرى.هلن

ناشناس گفت...

اصلا سر چی از این جا سر در آودم؟
ــ گیس طلا دیگه کی کدوم گدوزه برای خودت ساختی.
گیسو گلی فکر می کند تو هم از آن هووهایی هستی که من توی کوچه ی rendoon دارم.
باور نمی کنی؟ بُکُن.

اگر ظهور کردم در گودعربون باهات کشتی می گیرم حتما.

لیلی ترین گفت...

به به
اینجا رو که گفتید خونه ی ماست.

Unknown گفت...

ایول الان خونه ما هم همین شکلیه
کلی می خندیما.........

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...