۹ فروردین ۱۳۸۹

ضرب المثل


پول حروم یا میره برای ج نده کور یا برای شراب شور

۸ نظر:

ناشناس گفت...

البته فقط ضرب المثله چون براي بعضيها حسابي اومد داره

آرزو گفت...

مي دوني گيس طلا جونم...اين ضرب المثلاي قديمي توي زمان فعلي ديگه اصلا كاربرد نداره چون به قول رضا به نظر من براي بعضيام نه ، براي هركي كه حروم خوره اومد داره! نتيجشم مي شه ج .نده ي درجه يك و شراب عالي بيست سال به بالا!!!!!!!!

میترا گفت...

این ضرب المثل رو نشنیده بودم گیس طلای عزیزم !

ناشناس گفت...

khanoom, in post haye akhare shoma mano bord be halo havaie khodam too shiraz, boodane too oon shahr zaraben ghalbe mano hamishe tond mikard . kheili sale ke naraftam shiraz, ama ba tosif haie shoma, khodamo too oon halo hava didam dobare, dastetoon dard nakone, sale kheili khoobi dashte bashid.

nazila گفت...

خیلی از شیرازیا خوشم میاد آدمای باحالین
خودمم یه سال دیگه میام اونجا

1human گفت...

تجربه شراب شور را دارم. بد کوفتیه ولی خوب اون یکی را نه

هیربد گفت...

پول باشه،‌کوفت باشه
اما تا حالا که به ما چیزی نرسیده

Unknown گفت...

ضرب المثل شیرازی بود؟ مرسی ؛ گیس طلا جان ؛ باز هم ضرب المثل شیرازی استفاده کن ؛ واقعا جالب هستند.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...