۴ اردیبهشت ۱۳۸۹

اوهوق

- اهل سفر هم هستید؟
- بله ، با دوستام زیاد می رم جاده چالوس

۷ نظر:

کیقباد گفت...

بقول کیوسک : ... با سه جهار تا بجه ی لوس / جمعه ها جاده ی چالوس ...
یه چیزی توو همین مایه ها !

جليل جعفری گفت...

http://www.jenopari.com/article.aspx?id=1553

zanzalil گفت...

طنزتون روان و گيراست. اين آقاي اهل سفر خواستگار بودند؟

رویا گفت...

حکما بچه تهران بوده. همشون فکر میکنن ایران فقط همین یه جاده رو داره.

ميترا گفت...

راست گفته ! بعضيا فكر ميكنن سفر يعني جاده چالوس!!!
سفر يعني اينجا نبودن ! من الآن حس مي كنم احتياج دارم

ساحل گفت...

سلام ممنون که سر زدین باعث افتخاره من خواننده دائمتونمو هوای اینجا رو دوست دارم بازن بیاین خوشحال میشم همشهری...

سمیرا جووووون گفت...

بعله .. ماهم همینطور... زیاد میریم مسافرت...
پتجشنبه جمعه ها همیشه دست زن و بچه رو می گیریم میریم لواسون .. اوشان ، فشم... :دی
بعله

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...