۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹

لذت

دهسال پیش شاگردم بود. وقتی که من نقاشی درس می دادم. به شدت بی استعداد بود اما تا آخر چهار ترم را پایمردانه امد و سرانجام در یکی از شاخه های نقاشی استعدادش بروز کرد. بعد از پایان دوره نقاشی ، هر کلاسی که من معلمش بودم او هم بود. شعر و داستان، نمایشنامه وفیلمنامه ، خبرنگاری ...عینکی و پر حرف و چادری ...تا زمانی که بالاخره رفت...
امروز به عادت هر ساله زنگ زد و مثل همیشه خبر موفقیت های سال گذشته را می دهد.
نویسنده برنامه های رادیویی است، مجری هم هست، نقاشی هم درس می دهد حالا می خواهد برنامه ساز هم بشود...

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

از اين مجري‌هاي لوس راديو كه آدم شرمنده مي‌شه از شنيدن صدا و حرفاشون؟ و از اون برنامه‌هاي واقعا هيچيه راديو كه آدم اگر محبور باشه توي تاكسي تحمل كنه حس مي‌كنه دوست داره سر راننده رو بكنه از آيينه آويزون كنه؟
لذت نداره خواهرم.

در ضمن با توصيفاتي كه كرديد ياد خانواده‌هاي رانت‌خوار (از جمله خانواده‌ شهدا و ايثارگران) افتادم، دست كم بگو كه اينجوري نبوده و براي هميني كه داره تلاش كرده (كه در سال‌هاي اخير شرط ورود به صدا و سيما و مخصوصا پخش‌هاي مستقيم اثبات رانت‌خوار بودنه)

دناتا گفت...

روزت مبارک گیس طلا جون

آرزو گفت...

من گاهي به تو و چيزهايي كه ازشون لذت مي بري حسادت مي كنم
براي من سخته كه مثل تو با دقت همه ي لذتاي زندگي رو حتي شده با ذره بين ببينم
خوشحالم برات . زندگي جزيياته. به قول كوليو خدا هم توي جزيياته
روزت مبارك

سیروس گفت...

چرا اینقدر تو روی چادر حساسی؟! یعنی منم که وبلاگت رو می خونم باید مدام به همه بگم وبلاگ یه یارو رو می خونم که مانتویی و خارج هم بی حجاب می گرده؟
+ گیس طلا...
- همون بی حجابه؟
+آره...

ناشناس گفت...

rooze moalem mobarak
ye khanande hamishegi hastam

علی . گفت...

روزت مبارک

کیقباد گفت...

البته که پایمردی ! داشته است اما متاسفانه بنده هم فکر میکنم بیشتر ، اثرات چادر میبوده باشد !

علی گفت...

سلام! روزتون مبارک! شاید مسخره باشه اما اتفاقی اومدم اینجا! اونم حدودا 7روز پیش! اول چندتا از مطالبتون رو خوندم! بعد دیدم دلم راضی نمیشه رفتم از اولین پیام و... پیام های جدیدتر و حالا رسیدم به آخرینش! با اینکه احتمالا از اون تیپ ادمهایی هستم که اگر منو تو خیابون ببینی دوتا فحش بارم میکنی و...! اما بهتون تبریک عرض میکنم.یاعلی

يك مامان گفت...

به اين مي گن همت مضاعف!!

Unknown گفت...

من هم این مدل پیشرفت کردنارو دیدم؛ زیاد خوشم نمیاد.

ناشناس گفت...

البته هنوزم جواب میل م ن رو ندادی. بماند. بعدشم اگه چادر واقعا اینقدر منفعت داره که خیلی خوبه که آدم همه جاشو بریزه بیرون یا شلوار لی یا بروس لی بپوشه که ماله کارگرهای آمریکایی قرن 19 بوده. پس اگه اینطوری قراره که قضاوت کنیم پس همه اونهایی که تو زمان شاه رفتن و به یک جایی رسیدن بخاطر این بوده که همه جاشون بیرون بوده و شبها هم حتما شکوفه نو سر می زدن.

MercedeAmeri گفت...

گیسو روزت مبارک.
دختر مریخی

bahmang گفت...

پشتکار رو به مس بزنن طلا میشه. چه با چادر، چه کم چادر چه بی چادر.
البته چادر خوب هم بی تأثیر نیست

رویا گفت...

گیس طلا! این رو نوشتی که بگی من هم میتونم امیدوار باشم؟

یگی از قدیسین گفت...

پس امیدوار باشم

مژگان گفت...

روزت مبارک عزیزم

فلورا گفت...

روزتون مبارك استاد
خيلي دوستتون دارم

Nasrin Hosseini گفت...

روزتون مبارك.
خانم معلم پايمردي يعني واسطه گري اون معني كه شما استفاده كرديد رو نمي ده.
دوست دارم جواب سيروس رو بگيد.

Unknown گفت...

ممنون نسرین نمی دونستم معنی اش می شه شفاعت وواسطه

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...