۲ خرداد ۱۳۸۹

گوز پیچ طلا

یه پیشنهاد سفر به کامبوج، برمه و لائوس را رد کردم .
چرو؟
خب فکر کن 45 روز سفرنامه نوشتن، اونم واسه منِ وراج که هر روز را سه روز می نویسم...
کاکو خدا به سر شاهده حالش نبود...اما نه
حقیقتش ترسیدم آخه
مهلت بازنویسی این فیلمنامه هم داره تموم می شه ها و قرار بود تابستون یه فیلم کوتاه هم بسازم. خونه عوض کنم و ماشین هم بخرم و دوربین عکاسی خدا

ما خب همه اینها بعدا هم هستند اما سفر...
اما نه میرم

هرکی می خواد دعوتنامه بفرسته شروع کنه. هر کشوری که زبانش اسپانیایی باشه در اولویت است.البت افغانستان هم نرفتم تا به حال ..هند هم خوبه ها...ترکیه هم چند بار رفتم اما هنوز جاهای دیدنی داره...راستی کشورهای حوزه خزر چطوره؟ افریقا که محشره
یا چطوره بشینم زیر کولر تزم را تمام کنم؟
نمی دونم ..چقدرسخته ...تازه یک عالمه کشور با حال هست که بدون ویزا می شه رفت
نکنه قبل از مرگم ابشار شیطان را نبینم
چی کار کنم؟

۲۳ نظر:

حسین غفاری گفت...

به نظرم شما بایست ورژن دوم مارکوپولو می شدی اشتباهی شدی گیس طلا
کارای خداست دیگه ... حساب کتاب که نداره

ناشناس گفت...

خوب بالاخره گذرتون به ولایت ما هم افتاد
میتونی اول بیای پرتوریکو بعدش میبرمت کلومبیا که خوب اونجارو بلدم.بعدشم سر راه میتونی بری کشور دوست ونزوئلا که فکر کنم الان دیگه خیلی ایرانی داشته باشه و درضمن شنیدم ویزا هم نمیخواد
حالا چرا کشورهای اسپانیایی زبان؟

ناشناس گفت...

خوب بالاخره گذرتون به ولایت ما هم افتاد
میتونی اول بیای پرتوریکو بعدش میبرمت کلومبیا که خوب اونجارو بلدم.بعدشم سر راه میتونی بری کشور دوست ونزوئلا که فکر کنم الان دیگه خیلی ایرانی داشته باشه و درضمن شنیدم ویزا هم نمیخواد
حالا چرا کشورهای اسپانیایی زبان؟

ناشناس گفت...

ابشار شیطان کجاست؟؟
میدونم که ونزوئلا ابشار انجل داره و میگن بلندترین ابشار دنیاست

پرنیا گفت...

وای گیس طلا. واقعا خودت بودی اومدی؟ باورم نمیشه کسی رو که حدود 1 ساله دارم میخونم بیاد وبلاگم.باور کن با دهان باز مونده بودم.
واقعا خودت بودی؟ گیس طلای دوست داشنیم؟

hamid گفت...

if you wanna visit Afghanistan, contact me.
hamid215@gmail.com

يك مامان گفت...

كاش من هم برم

nina گفت...

دعوتنامه از شیراز بفرستیم قبول می کنی
ویزا هم نمی خواد
خرج زیادی هم نداره :دی

بهار گفت...

آقا کسی متن آهنگ 22 بهمن،روز از خود گذشتن،روز آزادی ما ،روز شکست دشمن را بلده بقیه اش را بنویسه تا یک سرود با همون آهنگ برای 22 خرداد درست کنیم.پیشنهاد بدید.هر چی به ذهنتون میرسه بسرایید.

شاهزاده خانم سیارک 378-1 گفت...

نمیخوای بیای آخر دنیا... استرالیا؟

Hamed گفت...

abji valoo befarmo malezi, bi tarof

b-m گفت...

پایان نامه هم که نداری ، منم می گم برو نگران هیچی هم نباش

صبور گفت...

سفرت به خیر اما،به هر کجا سر زدی خبر آرامش آسمان را به همراه بیاور

سارا گفت...

من که میرم حتما برو من هم باخودت ببر خیر می بینی

Unknown گفت...

خطاب به ناشناس اولی
برای اینکه من عاشق کشورهای امریکای لاتین هستم. هرچی اطلاعات درباره کلمبیا و ونزوئلا داری برام ای میل کن
اره پرنیا خودم بودم
حمید و حامد بهتون ای میل زدم

fateme گفت...

عامو ولش کو :دی

Shine گفت...

برو آفریقای جنوبی که ثواب و‌ لذت هفت مسافرت رو یکجا داره

البته الان جام جهانیه و نمی‌شه به این آسونیا رفت ، بهتره صبر کنی‌ تموم شه

البرز گفت...

من هم هميشه نگران اينم كه نكنه وقت نكنم همه چاهايي رو كه دوست دارم ببينم؟اگه راه حلي داري حتما به من هم بگو

خنکای شب گفت...

گیس طلا جوون پاشو بیا بیا مالزی....
هم جای دیدنی و تفریحی و خرید زیاد داره هم جزایری داره که خود بهشته واسه آرامش و لذت و تفریح........

ناشناس گفت...

میشه یه چندتا از اون کشورهایی که میشه بدون ویزا رفت رو بگین تا ما هم مستفیذ شیم ؟
مرسی

ناشناس گفت...

سلام گیس طلا.
منم همون ناشناس اولی هستم.خوب اطلاعات توریستی میخوای یا اطلاعات در مورد اینکه کجا بری و چیکار کنی..چون از ایران هیچ تور مسافرتی و توریستی برای این 2کشور وجود نداره فقط فکر کنم برای برزیل بتونی از ایران تور پیدا کنی.
اما فقط اینو بدون وقتی از هواپیما پیاده میشی خودتو توی یک کره دیگه میبینی.
اگه اماده ای برای رفتن به یک کره دیگه بسم ا...
در اولین فرصت برات اطلاعات میل میکنم.

m.h.a گفت...

از اینکه پیشنهاد مساقرت به لائوس برمه وکامبوج را رد کردی معلوم است صاحب یک تز خاصی هستی
شاید د فعه بعد مسافرت اروپا را هم رد کنی منتها سعی کن برای جلوگیری از یکنواختی وایجاد تنوع دفعه سوم مسافرت آفریقا را رد کنی----واقعاً که....

ناشناس گفت...

سلام. لطفا اون اطلاعات راجع به امریکای لاتین رو روی وبلاگ بزارید تا ماهم استفاده کنیم. مرسی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...