۱۳ تیر ۱۳۸۹

لحظه ها

این یکی دختر خاله ام هم یک شخصیت کودک تخیلی داره که خیلی بامزه است. به شدت احساس بدبختی و حقارت داره و مدام مظلوم نمایی می کنه و این کار را با اغراق شدیدی انجام می ده .نمونه اش امروزه که رفته جوجه قمری ها رو ببینه ، خواهرک بهش گفته که مواظب باشه. اونم تلفن برداشته به اون یکی دختر خاله که می شناسیدش زنگ زده که: اینا به من خیلی اذیت می کنن..کلی عذابوم می دم ..رفتم ایی جوجاشون نگا کنم ..گفتن ای جوجا الان خودشون میندازن پایین از بس تو زشتی! اصلا هم دروغ نم گم...
تبصره : جوجه ها با سرعت غیر عادی دارن بزرگ می شن. امروز شک کردم اینا والدین هستند یا بچه ها بعد که دیدم کچلن مطمئن شدم خودشونن

۷ نظر:

هيچكس تنها نيست... گفت...

حالا اين خانم خانمها واقعا زشت است يا مرض خود زشت بيني داره؟

هيچكس تنها نيست... گفت...

چرا اينجور شد؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

عکس
پس عکس جوجه ها کو ؟ گیس طلا خانوم

ناشناس گفت...

عکسشون کو پس؟

sandbaad گفت...

الااااااااااهی ی ی ی

همون دختر خاله که می گفت : من لک لکم دارم میام ... نمی دونم با منقار خوردم زمین و باید دماغمو عمل کنم ؟

آخی ... چرا بهش گفتین زشت ؟ خیلی م خوشکله

با اون بچه قمری کچلاشون مردم چقد پز میدن !

شاید اونا ننه باباشونن که از دست بچه هاشون کچل شدن !

آدن گفت...

یعنی همه چی آرومه؟

ناشناس گفت...

از کچل بودنشون فهمیدی کدومن؟! چون معمولا با افزایش سن موها می ریزه!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...