۲۰ مرداد ۱۳۸۹

مادرک در وین 3

جدید ترین تحلیل:
اینا همشون مسلمونن ما همه مون کافر و بی دین!

۱۰ نظر:

حمید62 گفت...

حیف که وطن و یه خونواده عزیز اینجا داره در غیر این صورت....

اميد گفت...

مادرك چقدر زود درك مي كند
ما چقدر اداي درك كردن را بد در مي آوريم

lili گفت...

این پستهای مربوط به مادرک گرامی واقعا" تبلیغات خوبی ه واسه خارج رفتن...

کک به تنبون گفت...

هوممم ...آره شنیدم حداقل دروغ مروغ تو کارشون نیس ...

sherry گفت...

این رو از خیلی از مسلمون های سن دارتر که آمدند این طرف شنیدم. شاید برای خیلی ها جالب باشه که بدونن این حرف مال ه بعد از انقلاب نیست. قبل از انقلاب هم خیلی ها که اروپا و امریکا رو دیدند همین رو گفتند. و فکر می کنم اولین کسی که در تاریخ این حرفش ثبت شده، سید جمال الدین اسعدآبادی بوده. دلیلش این است که ایران همیشه همینطور دروغ و حقه بازی تووش بوده _برای متوجه شدن این موضوع می شود به ضرب المثل های ایرانی نگاه انداخت_ فقط گاهی بیشتر توو ظاهرش پیدا میشه و گاهی کمتر. اما گمونم الان وضع افراد در ابراز جاذبه های جنسیشون خیلی شدیدتر از قبل از انقلاب باشه. آن زمان این مسئله مربوط به یک طبقه ی خاص بود اماالان توو ایران همه گیر شده در حالی که توو غرب اینطور نیست و در زندگی روزمره کمتر زنی آرایش های شدید داره و لباس های غیرمتعارف تنش می کنه. مگر اینکه برای پوشاندن پیری آرایش کنه یا هنرپیشه و مدل باشه تا لباس های غیرعادی بپوشه.
زنده باد مامانت و خودت با این نوشته هات.

هاگن گفت...

جایی که دروغ کمتر باشه، زندگی راحت تره...

رویا گفت...

من چی کار کنم که دارم عاشق مادرک میشم تو این غربت؟؟؟؟

مامان شنتیا گفت...

والا راست می گه...بِلا راست می گه

ناشناس گفت...

اینو منم از افراد مسن و باتجربه شنیدم. عاشق مادرکم که اینقدر بی آلایش با همه چیز برخورد می کنه و آماده دیدن واقعیاته. نه اینکه با پیش داوری بخواد از ابتدا با فکر محکوم کردن خودشو در چهاردیواری ذهنش زندانی کنه. بهش سلام ما رو برسون و بگو که دوسش داریم زیاد.

زهرا فخرایی گفت...

مادرک خیلی باحاله.
دست شما درد نکنه، اینها را این همه خوش می نویسید.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...