۳۰ مرداد ۱۳۸۹

اسمارت گیس طلا 3

چند روز پیش تو میدون انقلاب آگهی یه تایپیست با قیمت صفحه ای 170 تومن را روی دیدم که آدرسش طرفهای نصرت بود.
امروز فیش برداری هامو برداشتم رفتم نصرت که دیدم آدرس دقیق همرام نیست خب خونه دور بود و میدون انقلاب نزدیک پس...
اومدم میدون انقلاب.
خب اره دیگه ...
اون خانم خله ای بود که امروز تو میدون انقلاب دیدید؟ که تمام آگهی های روی دیوار ها را با دقت می خوند و کاغذ پاره های روی زمین و توی سطل آشغالها را داشت چک می کرد... آره ...همون...من بودم
.
.
.
نتیجه گیری: رفتگرها خیلی سریع خیابونها را تمیز می کنن ومغازه دارها خیلی سریعتر در و دیوار مغازه شان را و سطل آشغالها را کسی کلا استفاده نمی کند.

۱۷ نظر:

حمید62 گفت...

البته خیلی نمیشه به این نوع آگهی ها اعتماد کرد اون هم واسه تایپ که هم روی فونت و هم روی فاصله بین خطها میتونن کلی به نفع خودشون حساب کنن یا بگن با این فونت این قیمته و....( فرش رو داده بودی واسه شستشو ... یادته... با یه دست یا دودست ....)
خوب چرا 12 فروردین نرفتی یا همون ...
هم قیمت هاشون مناسبه هم اینکه چون رقابته بینشون معمولاً منصفانه حساب میکنن

ناشناس گفت...

خب خونه دور بود دیگه.
;-)

پری کاتب گفت...

سلام گیسوجان این که تو فازحادشو ندیدی امیدوار باش به خودت من از طرف آکادمی ک... خلان مقیم مرکز فلوشیپ این کارو دارم.شاید سر فرصت چند سکانسی نوشتم اما حضرت عباسی امروز صب پام قلم شده بخدا راست میگم از درد میو میو میکنم.

دارا گفت...

نتیجه گیری 4>

طرف، نرخ صنف تایپیست ها رو شکسته بوده. ترتیب آگهی هاشو داده بودند ;)

هاگن گفت...

اگه این قدر به کار سریع و خوب نیاز داری، بهتر نبود این ور انقلاب.. می رفتی توی دانشگاه؟!!!
هم ارزون تر بود و هم دقیق تر و هم سریع تر....
من که همیشه این کار رو می کنم.
...
حالا به کجا رسید این گشتن شما؟

ریحانه گفت...

دیدم آشنا میزنیا ! :D

ناشناس گفت...

هیچ ارزونی بی علت نیست. خساست نکن خواهر والا برای 2 قرون کم و زیاد کلی تاوان باید پس بدی. به نظر من همیشه جای با اطمینان برو. البته فقط نظر منه...

کک به تنبون گفت...

تا نصرت اومدی ...میومدی توی جمالزاده ...از خودم میپرسیدی خوب...
همون اول کارگر شمالی ، اولین کوچه سمت چپ
رفتی توی کوچه ، اولین کافی نت ، یه دختره هست که خیلی با انصاف و دقیقه ...اگه باز اومدی طرفای ما ...برو پیشش

ari گفت...

روح من همیشه حوالی انقلاب, پشت آگه و نیک و پارت و قنادی فرانسه پرسه می زنه و سرگردانه...پس تو بودی...کاش زودتر می فهمیدم...

هستي گفت...

عزيزم چرا خودت تايپ نمي‌كني

من هم برا ارشد و هم دكتري خودم تايپ كردم. ديگه الان حرفه‌اي شدم. گاهي وقتا اشكالات بقيه رو هم بر طرف مي‌كنم (خود شيفته)
البته رشته ما فرمول زياد دازه اصلا نمي‌صرفه. اونقدر اشتباه تايپ مي‌كنند كه تا نهايي بشه اشكت در مياد.
خلاصه به نظرم شروع كن. فقط يك ماه اول سخته. مطمئن باش دوست من

SnowNotes گفت...

خب نتیجه چی شد؟ پیداش کردی یا بی خیال شدی؟

رویا گفت...

ببین بفرست من برات تایپ میکنم حضرت عباسی ۱۶۵ میگیرم. دانشجویی و مفلصی بد دردیه.

sandbaad گفت...

تازه منم هستم
ا164 می گیرم واسه تایپ
یه تومنم یه تومنه ها .... پشیمونم نمی شی

هاگن گفت...

سلام دوباره
بله..دانشگاه تهران....به هر کدوم از انتشاراتی ها که سر بزنی بهتر و ارزون تر تایپ می کنن..علاوه بر این میتونی از آگهی هایی که دانشجوها زدن هم استفاده کنی چون این ها از انتشاراتی هم ارزون تر می زنن....حد اقل توی رشته ی من که کلی فرمول داره دقیق تر هم هستن.
من همیشه میرم دانشکده ی فنی ولی همه شون خوبن معمولا.

havva sepid گفت...

dishab khab didam omadam khonat . to yakhchal faghat sosis kalbas dashti . hich chi peida nemishod bokhoram . hame chi ajib bod . ma jangzade bodim va to be ma panah dade bodi.

ناردونه گفت...

اگه اینجا بودی, مجبور بودی خودت تایپ کنی, حالا اونش خوبه, تصحیح کردنش یه پاسه

آیلین گفت...

من آیلین . از طریق فووضولی تو وبلاگ پری جستمت . جالبی . خیلی . سلام ....

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...