۲۶ مهر ۱۳۸۹

اوسکولِ ناراحت

من وقتی از چیزی ناراحتم، فقط ناراحتم ولی یادم نمی یاد که از چی ناراحتم.
این خیلی بده چون همینطور ناراحت می مونم بدون اینکه بدونم از چی ناراحتم.
چند سالی است که یاد خودم دادم که وقتی ناراحتم یه خلوتی واسه خودم جور کنم تا ببینم از چی ناراحتم.
اون وقت باید واقعه به واقعه و حرف به حرف عقب برم تا برسم به اون نقطه ای که من ناراحت شدم.
بعد اون وقت می گم: اوسکول تو از این ناراحت بودی؟
امروز فهمیدم که یک هفته است غمبرک زدم به خاطر اینکه باید سمینار شش ماهه بدم
یادتون هست که : من از سخنرانی جلو جمع می ترسم
می دونم مسخره است که ادم یه عمر جلوی مردم حرف زده باشه و هر بار انگار که بار اولش باشه،
ولی هست دیگه


۲۱ نظر:

M@HmO0D گفت...

سلام!!!
حالتون خوبه؟؟؟
شاید اگه منم دختر بودم ، اسم بلاگم رو میزاشتم گیس طلا!!!
اما چون پسرم یه چیز دیگه گذاشتم!!!
بعضی پست ها رو خوندم!!!
خوبه!!! اهوم...!!!

محمد مهدی باقری گفت...

این چه عنوانیه انتخاب کردی باز که مثل پست قبلیت عجیب غریب رفتار کردی تو چت شده؟

نگار ایرنی گفت...

جدیدا این کامنت گذارها چه عجیب غریب شده اند.گاهاً بی ...
چه خوب خودتو روانکاوی میکنی،من حالا یه عالمه غم تو دلمه ببینم با این رزش به کجا میرسم.

نگار ایرانی گفت...

«روش» منظورم بود.

lili گفت...

آخی...خانم دکتر جونم...امیدوارم به خیر بگذره

Seedeh گفت...

الهی ..اسکول من..بوس

ح-جیمی گفت...

به خیر میگذره ایندفعه ام..تا دفعه ی بعد خدا چه خواهد;)

انرجی مثبتتتتتتتت فراوان برای طلای عزیز

حواس پرت گفت...

من مثل توام با این تفاوت که غمبرک نمیزنم! بیشتر ناآروم میشم و قبلش کار مفیدی نمیتونم انجام بدم! و گاهی هم فرکانس دستشویی رفتنم زیاد میشه و در موارد نادر و حاد، اسهال میشم!

شیخ صنعان گفت...

اگه کسی خواست خودش رو بشناسه لازم نیست جای دوری بره،کافیه یه روز صادقانه رنج هاشو روی کاغذ بیاره.اونوقت می فهمه که قدر واندازه اش به اندازه رنجیه که تو عالم می بره

شیخ صنعان گفت...

اگه کسی خواست خودش رو بشناسه لازم نیست جای دوری بره،کافیه یه روز صادقانه رنج هاشو روی کاغذ بیاره.اونوقت می فهمه که قدر واندازه اش به اندازه رنجیه که تو عالم می بره

شیخ صنعان گفت...

اگه کسی خواست خودش رو بشناسه لازم نیست جای دوری بره،کافیه یه روز صادقانه رنج هاشو روی کاغذ بیاره.اونوقت می فهمه که قدر واندازه اش به اندازه رنجیه که تو عالم می بره

sami گفت...

As a teacher I Do agree with you so speech in a popular place is so hard although we do it constantly .be lucky dear gistala as usual

صفورا گفت...

مشكل منم هم دقيقا همينه. گاهي ضربان قلبم اينقدر بالا مي‌ره كه احساس مي‌كنم همون لحظه هست كه از دهنم بياد بيرون!

زهرا فکری گفت...

دانلود کنید ./ کتاب روسریهای سبز / هشت داستان کوتاه با موضوع جنبش سبز . به دیگران هم معرفی کنید. زمان برای دانلود یک دقیقه . آدرذس : http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.salin-moghadas.blogspot.com%2F&h=45d03
داستانها : سه دختر / دموکراسی عاشقانه / معنویت سرخ . سرباز لبنانی و دختر ایرانی و ..... //

سندباد گفت...

آخی نبینم ناراحتی تو گیسو جونم
فک کن اگه این خصوصیت تو رو اون فرد هاله مند داشت دنیا گلستان می شد
بالاخره روز سمینار هم میاد و می گذره
ایشالله زودی ناراحتی ت برطرف بشه

خودساخته گفت...

امیدورام که سربلند بیرون بیای از این سمینار.
به خودت اعتماد کن و با خودت تکرار کن که تو موفق میشی و سربلند خواهی شد.

MercedeAmeri گفت...

سلام گیسو، فیلم made in manhatan رو دیدی؟ جایی‌ هست که سیاست مداره، یه مشت گیرهٔ فلزی می‌‌د‌ه به پسره که موقع سخنرانی‌ تو جمع بگیره دستش؟ اگر ندیدی ببین، منظورمو متوجه می‌‌شی. کافیه فقط حواستو به یه چیز دیگه پرت کنی‌. فکر کنی‌ که همهٔ آدما با پیژامه نشستن تو سالن و همشون تورو می‌‌شناسن. یا یه چیز خنده دار دیگه. یا یه چیز کوچک با خودت ببری. امتحان کن ؛)
موفق باشی‌،

بوس

مهسا. گفت...

سلام گیس طلا جان

یعنی نظر دختر مریخی خیلی جواب میده به شرطی که آدم ها رو دونه دونه با پیژامه نبینی و خنده ات نگیره (تجربه اش رو دارم)

از شوخی گذشته همین که میدونی برای چی ناراحتی یک قدم جلویی. حالا روش های مختلف فائق اومدن بر این ترس رو امتحان کن. جواب میده.

روزت خوش و موفق باشی
:)

kia گفت...

آخ آخ گفتی ...
من بیشتر در مواقع کنفرانس و صحبت در یک جمع جدی مشکلم اینه که تمام خاطرات خنده دار دنیا به ذهنم هجوم میاره و اینقدر تصویر ساز قوی میشه ذهنم، که خدا بدونه
اینه که همیشه میترسم پرتی بزنم زیر خنده یا حواسم اینقدر پرت بشه که باز با صدای بلند فکر کنم .....
امیدوارم تو سمینارتون همه چیز خوب پیش بره...

گیسوسیاه گفت...

کاش میشدمنم سمینارتومیشنیدم...

واقعاکاش میشد...

zahra گفت...

salam
omid ke khoob bashi
man avalin bari hast ke webloget baz mikonam
in post ro ke mikhoondam hes kardam shirazi bayad bashi
webloge khoshgeli dari
be del neshast
va add kardam

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...