۲۸ خرداد ۱۳۹۰

در حیرتم از میل آدمها به دانستن

خونه رو خریدی؟ چرا ماشین نمی خری؟ حقوقت چنده؟ نمی خوای دماغتو عمل کنی؟ لبتو ژل زدی؟چرا ازدواج نمی کنی؟چند تا بچه این؟ خواهرات اونجان؟چرا نمی ری پیششون ؟ دوست پسر داری؟ صابخونه داری؟بابات چه کاره است؟ صابخونه ات همین جاست؟ درست کی تموم می شه؟

ببین به قرآن من همه رو جواب می دم، ولی جان من اول تو بگو این جوابهای من به چه دردت می خوره آخه؟

۱۴ نظر:

taraaaneh گفت...

عزیزم دلم این فرهنگ بیشترما ایرانیهاست . فکر میکنن که دانستن یک مشت عدد و رقم یعنی شناختن طرف مقابل.جالب اینه که همه این اطلاعات رو هم بعد از مدت کوتاهی فراموش می کنن. هیچکس نمیپرسه سرگرمیتهات چیه؟ چجور فیلمی دوست داری؟ سلیقه غذایی چیه.... اینطوریه دیگه.

ناشناس گفت...

بداند و بمیرد بهتر است یا اینکه نادان از دنیا برود؟

hossein گفت...

امر بسیار مهم و حیاتی فضولی و خوب کار و زندگی اصلی آدم های علاف

الکی گفت...

واسه همه زیاد پیش میاد

Narcis گفت...

نه بابا، فقط ایرانی ها نیستن. اینجا هم همهء این سوال ها را با هیجان ازت می پرسن و بعد هم راحت پشتشونو می کنن بهت و می رن سراغ کارشون. دفعهء بعد هم که می بینن ات دوباره همون سوال ها رو می پرسن!!! آدم نمی دونه چی بگه به اینا.

صبور گفت...

هوم

ناشناس گفت...

وای خدا....حرف دل منو زدی....من یه دوست دارم اینجا که آرزو می کنم مهیچ موقع نشناخته بودمش....هر وقت منو می بینه یه 20 تا سوال پشت سر هم می کنه... ببینم ایران نمی ری سر بزنی به خانواده؟ می ری؟ چند روزه؟ کی؟ چرا نمی ری؟ چرا می ری؟ چرا ائون موقع؟ خوب خانواده چی می گن؟ هزار تا سوال در مورد رفتن به خانه یا نه...بهش می کم تو رو خدا نپرس چون به من استرس می دی که وای چقدر وقته نرفتم خونه...دوباره دو روز دیگه می پرسه می گم از پریروز تا الان فکر می کنی چقدر احتمال داره جوابام عوض شده باشه... می گه خب جواب بده بدونم!

دارا گفت...

حال کاشکی هم که بدردشون میخورد پاسخ این سوالات.
من که پاسخ هایی رو همیشه آماده دارم برای این رگبار سوالات
مثل
توچی؟
جدی میپرسی؟
ها ها !
تا حالا فکرشو نکردم!
چقدر وقت دارم فکر کنم؟
منم میخواستم همینو ازت بپرسم!
... و غیرو

ناشناس گفت...

کتاب که نمیخونم مسافرت که نمیرم حال سینما رفتن هم که ندارم از اینترنت هم نگو اگه این سوالها را نکنم که میمیرم خودتان را جای من بزارید همه زندگی من همینه یه جوری وقتم باید پر کنم؟

اردشیر بابکان گفت...

روزگارتان اهورایی
اگر علاقه دارید من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره پاسخی برای مدعیان برتری از دیدگاه زرتشت نوشتم اگر مایل هستید آن را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

شين الف گفت...

عجب سوالات استراتژيكي هم پرسيده طرف،نه؟

ارماييل گفت...

اينقدر ازم پرسيدن خودت و خواهرت ازدواج كردين منزجر شدم . اين دفعه ميخوام بهشون بگم هر موقع ازدواج كردم كارت عروسي مبدم خدمتتون دست از سرم بردارين. انگار زندگي براشون يه پروسه است كه همه بايد عين اون رو بگذرونند. اگه اينجور نكنند ... هستند .

im_rezapour@yahoo.com گفت...

كيس طلا تو باغ نيسي , يارو داشته مخ مي زده......

پریسا گفت...

سلام.لینکتون کردم و مشترک فیدتون شدم به یک دلیل واضح گیس‌طِلا

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...