۱۲ شهریور ۱۳۹۰

دیگه نمی شه تحمل کرد

می خوام برم سفر
یه تور اروزن واسه یه کشور نزدیک معرفی کنید

۱۱ نظر:

Unknown گفت...

تور ماهيگيری عراق

niloofar گفت...

تور لبنان
حدود 800 تومن

ناشناس گفت...

تور ارمنستان. یانی هم میاد ایروان :)

سردار مهارت خان گفت...

هندوستان

اسدالله میرزا گفت...

سانفرانسیسکو با امیر

حامد گفت...

امریکای جنوبی با حامد

Unknown گفت...

بیا مالزی.. 2 روز گردشت هم با من.. البته اگه پابه نداشتی..
طراوت

گیس طلا گفت...

ممنون بچا
می بینم که حس طنز همگی گل کرده بود
:))))))))))
خب این وسط فقط به پیشنهاد مالزی و امریکایی جنوبی حامد و طروات فکر می کنم

حامد گفت...

البته 18 ساعت پرواز داری ها.و چند ساعت معطلی درفرودگاه.و اگه نظر کارشناسیه منو بخوای برزیل و یا ارژانتین بهترین مقصد سفره. ولی فکر کنم باید 2 تا از اون گربه بیریختا بفروشی . بهرحال در خدمتیم استاااد ، اگه کلومبیا یا ونزوئلا خواستی بیای خبرم کن

Unknown گفت...

هورااا... خوب فک کن.. من اینجا حاضرم هر سوال یا کاری که داشتی :)

طراوت

دادا گفت...

ممکنه از مارماریس تو ترکیه خوشت بیاد... یه ایرانی هم نیسش!!!! همه هم eng بلدن...
بقیه هم از اروپا میان
یه شبه جزارس که واقعا قشنگه ها...
هر شبم تا صب همه جا بازه...

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...