۶ آبان ۱۳۹۰

مرگ سبز

بامبوم ام مرد.

شش سالی بود که مال من شده بود. در موردش اینجا نوشته بودم . هدیه از دوستی مهاجر بود و من نگران بودم که باشنیدن مداوم لیلا فروهر سلیقه اش خراب شده باشد. یادتان هست؟

تو این شش سال آنقدر همه از بلندی و سرسبزی اش حیرت کردند که حتی دعایی هم به برگهایش آویخته بودم

در این ماههای آخر آنقدر غمهای مرا جذب کرد که طاقت نیاورد و مرد


حالا منتظرم که یه روزی یه دوستی یه جمعه صبح زود بره بازار گل خاوران و برام یک دسته بامبو بخره . قد بلندترین و سبزترینشون را . بامبوهایی که هیچ خاطره ای از غمهای من نداشته باشن


قول می دم که برای زنده ماندنشان حتی لیلا فروهر را هم تحمل کنم


۹ نظر:

taraaaneh گفت...

غم آخرت باشه. روحش شاد.
خب حالا اگر لیلا فروهر دوست نداشتی برای چی گوش میدای، بامبو لیلا فروهر دوست داشت؟
لطفا اگر حوصله ات اومد بگو چطوری از بابمو مواظبت میکنن. احساس میکنم
گیاه پر دوامیه و خیلی نازک نارنچی نیست. مرسی

ناشناس گفت...

میگم شاد نیستی‌ این روزا! میفهمم دیگه.

parisa گفت...

واقعن اشکام در اومد . توی گودر میخونمت گیس طلا ، دوست دارم نوشتنت رو ، امروز اما به هر تلنگری اشک میریزم که اینیکی (مرگ بامبو) تلنگر نبود ، لامصب لقد زد

ناشناس گفت...

Khoda sabret bede gisu ina

حامد .. کلومبیا گفت...

حیف که نمیشه وگرنه برات از اینجا بامبوهای اصیل می اوردم که دیگه خشک نشه و اگه سوزان روشن هم براش بزاری خشک نمیشه.

ناشناس گفت...

من اگه بودم می گفتم حتما حسودی اش شده به اون گیاهی که از آشغالها پیدا کردم اوردم خونه.

hamidreza گفت...

male manam ie majnooni az rofagha omad goft bezar taksiresh konam zad naboodesh kard raft.gisoo khanoom moteassefam.darbareie khavaran ham agar hafteh dige paie bashin man dar khedmatam.albate ma az eradatmandanim va dar halgheie doostan nistim.vali khob ie jooraee hamshahri hastim.shiraz na abadan

hamidreza گفت...

male manam ie majnooni az rofagha omad goft bezar taksiresh konam zad naboodesh kard raft.gisoo khanoom moteassefam.darbareie khavaran ham agar hafteh dige paie bashin man dar khedmatam.albate ma az eradatmandanim va dar halgheie doostan nistim.vali khob ie jooraee hamshahri hastim.shiraz na abadan

دارا گفت...

خب بامبوی دیگه ای بیاید و به همین درد ... ؟ مگه غم آدمی که برای گلها دل میسوزونه و شاملو گوش میکنه و هنوز مولن روژ رو میشناسه همومی داره؟ اما خاوران لاله هاش معروفن، نه بامبوهاش!

شرق آسیایی ها میگن بامبو روح داره. برای همین اگر دور و برش از آکساسوار تیره رنگ استفاده کنین، پژمرده میشه. (این نظرشون برام منطقیه چون بابمبو به نور غیر مستقیم خورشید فقط نیاز داره و اگر محیط تیره باشه، نور آمبیانس کم میشه)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...