۱۰ آبان ۱۳۹۰

استاد در حال قر دادن در وسط مجلس

سلام استاد

سلام و زهرمار

۵ نظر:

الا گفت...

آفرین استاد!

حواس پرت گفت...

:)))))))

ناشناس گفت...

D:

sara

xatoun گفت...

alan bayad b in ostad begim khaste nabashi?
: )

امیر مقدم گفت...

با درود و خسته نباشید
به عنوان یک مدرس دانشگاه این را می گویم. استاد هم مانند بقیه شما، یک انسان است. حق زندگی دارد. حق معاشرت دارد. حق لذت بردن دارد. حق انجام همه آن کارهایی را دارد که شما هم دارید. چرا گمان می کنید یک استاد، فقط به واسطه اینکه در کلاس درس حاضر می شود، باید خودش را از همه لذتهای زندگی محروم کند؟ اتفاقاً شدیداً با نزدیکیهایی که میان استادان و دانشجویان در حال گسترش است، مخالفم. دیروز مطلبی در همین باره در سایت انسان شناسی و فرهنگ منتشر کردم و سپس کپی اش را در وبلاگ خودم هم قرار دادم. امروز یکی از خوانندگان لینک نوشته شما را برایم فرستاد. کنجکاو شدم تا آنرا ببینم. اما دید من با دیدگاه شما بسیار متفاوت است. خواهش می کنم شما دیگر محدودیتهای استادان را بیشتر نکنید. همینجوری، برای مان از بیرون می تراشند. اتفاقاً گویا همه انتظار دارند که استادان برقصند؛ اما فقط با ساز آنها.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...