۱۳ آبان ۱۳۹۰

این جمعه های لعنتی

جمعه صبحها با نور خورشید و شادمانی بیدار می شم. دوش می گیرم به ناخن و موهام می رسم گلدونهامو آب می دم و ناهار خوشمزه درست می کنم.

با لذت و سالاد ناهار می خورم و جلوی تلوزیون در نور خورشید یک بعد از ظهر دلپذیر را می گذرانم تا به خواب برم و ...

غروب بیدار می شم و غم تمام دنیا می ریزه توی دلم

همه کارهای که صبح جذاب بود ،در فقدان نور خورشید کسل کننده است. هیچ برنامه پیشنهادی برایم هیجان انگیز نیست

مدام به سر یخچال می روم و در نت می چرخم و کانال عوض می کنم تا شب کامل فرا رسد

و با غصه به خواب بروم و جمعه را به پایان برسانم

این روندی است که هرجمعه تکرار می شود مگر اینکه در شهر نباشم

۴ نظر:

mahasta گفت...

ghoroob e jomeh mitooni be farda sobh fek koni keh dobareh khorshid miad va nooresh ro mipasheh hameh ja

حامد .. گفت...

والا یک عمر وقتی میگفتیم چرا غروب جمعه غمگینه بهمون میگفتن چون امام زمان نیومد.. حالا اینجا غروب یکشنبه هم دلگیر میشه و از خیلی ها میپرسم میگن نه اصلا دلگیر نیست ببین دیسکوها چقدر شلوغه. اما دل من آشوبه و غمگین لابد اینجا مسیح بعدظهر یکشنبه قرار بوده بیاد نیومده. مشکل از خود ایرونی بازیهامونه. بخودی خیلی الکی غروب روزهای تعطیل دلگیر میشیم.

FOROUGH گفت...

مدام به سر یخچال می روم و در نت می چرخم و کانال عوض می کنم تا شب کامل فرا رسد.........
وای خیلی خوب بود این . انگار که دهنمو وا کرده باشم خودم گفته باشم . دستت درد نکنه .......

Mohsen Nasiri گفت...

So, I think you can use this for filling empty parts of your daily life: www.9gag.com
:D

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...