۲۷ آبان ۱۳۹۰

گیس طلا مجدد گوز پیچ می شود

یک جلسه ناگهانی در روز چهارشنبه گذاشته شد

چهارشنبه دانشگاه کلاسی دارم که درس و بچه هایش را دوستش دارم و نمی خواهم کنسلش کنم

شنبه باید برای پیگیری جلسه چهارشنبه نمی توانم به فرهنگسرا بروم

روز شنبه اخرین مهلتی است که عکسهای بچه های فرهنگسرا را برای مسابقه بفرستم

به جای شنبه می توانم پنج شنبه به فرهنگسرا بروم اما عکسها را چکار کنم

یکشنبه و دوشنبه هم که استاد قطاری هستم

سه شنبه هم که دیر است برای فرستادن عکسها

کلاسهای چهارشنبه ای ها را بندازم سه شنبه اما نمی دونم بچه ها سه شنبه ازادن یا نه

اون وقت غیب روز سه شنبه ام را چه کار کنم؟

۲ نظر:

دارا گفت...

حل المسائل نوشته: 1/ شنبه صبح عکسها رو در پاکت مهر و موم شده با پیک به دفتر فرهنگسرا بفرستید تا بدست عامل مسئول برسه.
2/ اگر شخصا باید در فرهنگسرا حاضر شوید یا عکسها در اون مرکزه، از وقت ناهار میتونید استفاده کنید.

صورت مسئله برای اِشغال بودن روز سه شنبه تون ایراد فنی داره.

اگر افاقه کرد € 2 طلبم

گیس طلا گفت...

ممنون دارا سر ناهار رفتم
اماروز سه شنبه هم روز کاری من در فرهنگسرا است و نمی شوددوباره غیبت کنم
:)))

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...