۲۰ بهمن ۱۳۹۰

هیچی دیگه خواستم فیس بدم

برای همه عمرم من معضلی داشتم به نام تخت خواب.

این تخت خواب های یک نفره باریک به درد من که الگوریتم جایجا شدن در طی شب غیر قابل ترسیمه نمی خوره ..

از آنجا که دایی این جانب تو کار لوازم خونه است مدتها است که سفارش یک تخت خواب یک ونیم نفره بهش داده ایم ولی چون ایشان هم شیرازی هستند از این سفارش چند سالی است که می گذرد

که چند شب پیش ایشان بنده را سورپرایز کرده و با یک عدد خوشخواب 120 سانتی وارد خانه شدند.آخه بقیه تخت نه در آسانسور جا شد و نه از راه پله بالا آمد

بنابر این ما صاحب یک عدد خوش خواب شدیم فقط!

خلاصه اینکه حالا من از 90 سانت رسیدم به 120 سانت و من هی روش بالا و پایین می پرم و غر غلته می زنم

و شما نمی دانید چه کیفی دارد آدم دست و پایش را پرت کند این ور و آن ور و نخورد تو در و دیوار ...


۵ نظر:

حامد گفت...

میدانیم چون تخت ما هم 200 هست و نه اینکه فکر میکردیم خیلی زود مزدوج میشویم اما کور خوانده بودیم.یک 10-20 سالی هست که همه این 200 سانت سهم خودمان شده است.حالا نمی دانی چه کیفی دارد که هر شب به یک جهت جغرافیایی بخوابی.
و در ولایت سابق ما بجای واژه غر غلته(نشنیده بودم) از خرغلط استفاده میشه.

ناشناس گفت...

dige vaghteshe... :)

Narcis گفت...

آی بد عادت میشی.... آی بد عادت میشی بعد از خوابیدن تو یک تخت 200 در 250! الان یه مدته دارم رو کاناپه می خوابم و تو کیسه خواب... از زانو درد، گردن درد و کمردرد هر روز صبح هوار می کشم بیا و ببین :)))

Mer گفت...

١٢٠ كمهحداقل ٢٠٠ بايد باشه
اصن راه نداره
در صمن
مباركه

رجا گفت...

فکر کنم درستش خر غلته باشه نه غر غلته !!!!
به هر حال مبارک باشه و حالشو ببر.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...