۲۶ مهر ۱۳۹۱

یعنی اصلا به احساسات آدم توجه نمی کنه

خب من به یکی از اون وعده هام عمل کردم و سه روز در هفته می رم ایروبیک
خداییش بعد از چند سال نشستن به تخت سلطنت خیلی حال می ده
عرق از هفت سوراخت راه می افته
(یک لحظه شروع کردم به شمارش سوراخها..هشت تاس که نه؟)
آره داشتم می گفتم این مربیه خیلی کارش درسته  با چوب و توپ و کش ...همچین میچلونتت 
 بعد از یه مدتی اینقدر بهت فشار می یاد که یه حالت روحانی بهت دست می ده و سبک می شی و دیگه داری به اعلا علیین می رسی که یک دفعه می گه 
گیس طلا! مقعدتو  منقبض کن

۷ نظر:

Zara گفت...

دماغو دو تا حساب کنی ۹ تا می شه که:ي

نوید گفت...

به ولله که 7 تاست! در حیرتم از مابقی‌اش... :))

ناشناس گفت...

very good!

گیس طلا گفت...

راس می گی زارا نه تاست

ناشناس گفت...

male aghayoon 7 tast male khanoma 8 bara khanooma

ناشناس گفت...

zara مگه تو کمرتم سوراخه با همون 2 تای دماغ می شه 8 تا

ناشناس گفت...

یعنی همه جای پست رو ول کردین چسبیدن به تعداد سوراخ؟
ایروبیک، حس روحانی، ...؟ خوب البته تعداد سوراخ هم مهم و قابل بحث است!!!
:)))))))))

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...