۲۴ تیر ۱۳۹۲

اعصاب برایم نذاشتین به قرعان


خب من یک گروه خواننده دارم که همیشه می نالن
هی ایمیل می زنن و کامنت می ذارن و هی می نالن
از اینکه تنهان
از اینکه تنهای سفر حال نمی ده
از اینکه پایه خوش گذرونی ندارن
و
خیلی هم رو اعصابن خداییش
خب جهت بستن دهان این دوستان
پاشن برن این سایتhttps://www.couchsurfing.org
عضو بشن و در شهرهای خودشون در  ئ سراسر جهان ؛ دوستانی پایه پیدا کنن که قرار گردش و تفریح و سفر می ذارن
فقط خود تهرانش که من عضوم سه تا برنامه با حال همین هفته دارم
فقط اگه جملات زیر به ذهنتون رسید که
من با آدمهای غریبه سختمه و
برنامه هاشون بی مزه بود و
راهش دور بود
...
بدونید که مشکلتون جدیه و بهتره به فکر اساسی برای افسردگیتون بکنید


۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

چه خشن

Bardia گفت...

اول که خوندم فکر کردم منظورت از یک گروه خواننده٬ یک گروه آواز خوانی هست!!! کلی حال کردم :D

سعید گفت...

من یکیش رو که برنامه کوهه بیشتر پیدا نکردم.

Gistela گفت...

سعید ایشالاه بقیه را هم پیدا می کنی
به تلاشت ادامه بده :)

saeid گفت...

میترسم تا پیدا کنم وقت برگشتنم شده باشه
ممنون از دل گرمی دادن

inanna گفت...

Dokhtaroo..janbehaye mosbat,Savaye az .man majarahaye manfi ham az coachsurfing shenidam..khososan be dokhtare tanha hich vaght tosie nemikonam..Adamhaye ravani zyadan...

سعید گفت...

@Inanna
ماجرا جنایی شد. چی مثلا ؟

Gir3pich گفت...

توی پلاس پیداتون نکردم که اگه این سایت رو اونجا معرفی کردین ریشیر کنم.. خودم پستش رو با اجازه تون زدم.. و مرسی بابت معرفیش .. بریم ببینیم چیزی پیدا می کنیم :)

Gistela گفت...

اینانا
اون برای مسافرت رفتن است که البته راه حل دارد
کافی است به خانه افرادی بروی که کامنت زیاد دارند و توصیه شده اند
همان کاری که من در سفر افریقا کردم

روزبه دانشور گفت...

من یک پیشنهاد دارم (که به این پست شما مربوط نیست): نوشته‌های شما راست به چپ نیستن (هرچند که ممکنه سمت راست نشون داده بشن). قبل تر در گوگل ریدر و الان در فیدلی، تمام نوشته‌هاتون سمت چپ قرار گرفته‌ان. اگر امکانش بود، لطفن این مساله رو درست کنین.

در ضمن این پست‌تون هم خیلی جالب بود. چسبید!

روزبه دانشور گفت...

برای درست کردن جهت نوشته‌ها، من کمی جستجو کردم و یک صفحه از خود بلاگر پیدا کردم (که آدرسش رو در پایین آورده‌ام). به طور خلاصه این کارها رو بکنین:
- به داشبورد بلاگر برین:
https://www.blogger.com/home
- احتمالن همون بالا، اسم وبلاگ خودتون رو می‌بینین. کنار دکمه‌ای که علامت مداد داره و برای پست جدید هست، یک منوی خاکستری داره. از اون‌جا آخرین گزینه، یعنی Settings رو انتخاب بکنین.
- در صفحه‌ای که براتون باز می‌کنه، سمت چپ، گزینه‌ی Languages and Formatting رو انتخاب کنین و همه چیز رو ذخیره کنین.
- از این به بعد، اگر همه چیز درست بوده باشه، باید موقع نوشتن پست جدید یک دکمه اضافه کرده باشه که جهت متن رو مشخص می‌کنه. همیشه مطمئن باشین که متن رو از راست به چپ انتخاب کرده باشین (این دکمه متفاوته از اون چهار دکمه‌ای که align متن رو به راست و وسط و چپ و تنظیم شده تغییر می‌دن).
- اگر همه چیز درست بوده باشه، از این به بعد باید متن‌هاتون به شکل درست از راست به چپ نوشته بشن و همین‌طور نقطه‌ها و سه‌نقطه‌های آخر جمله هم در سمت چپ جمله قرار بگیرن (و نه سمت راست).

در این صفحه می‌تونین تاثیر راست به چپ کردن متن رو ببینین:
http://buzz.blogger.com/2008/01/three-new-languages-and-whole-new.html

روزبه دانشور گفت...

یک چیز رو فراموش کردم بنویسم: بعد از این که Languages and Formatting رو انتخاب کردین، زبون رو به فارسی تغییر بدین.

Gistela گفت...

ممنون روزبه
فکر کنم درست شد

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...