۳ تیر ۱۳۹۳

حالا كي بايد كلاهشو بذاره بالاتر؟

الكساند دوما يا برنارد شاو يا نمي دونم يه طناز ديگه مي گه كه:ازدواج زنجير سنگيني است كه براي حمل آن به دو نفر و گاه سه نفر احتياج است.
گويا به تازگي وزن اين زنجير ، بخصوص براي خانمها خيلي زياد شده (آقايون كه از قديم زود كمرشون درد مي گرفت) و من مدام حمل كنندگان سه نفري را در اطرف خودم مي بينم، من اصلا به بحث درستي و نادرستي ماجرا كاري ندارم و به نظر هر گاه يك وضعيت اجتماعي ديده مي شود حتما ضرورتي براي وجودش، موجود است،
حالا بحث پلي گامي يا مونوگامي بودن بشر هم كه خود داستاني است مفصل،
قسمت جالب قضيه براي من اين است كه اين حمل سه نفري در ايران اسلامي و با حضور مدارس و دانشگاهها و رسانه هاي اخلاق گرا و قانون سنگسار ، تا اين حد گسترش پيدا كرده است. 

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...