۱۷ اسفند ۱۳۹۶

ایرانیان غریب

یک گروه خوبی هست در تلگرام که می تونی مشورت بگیری بابت هرچیزی، منم چند بار سوالمو اونجا گذاشتم که : گوشی خوب چی بخرم، زمینی چطور برم گرجستان و یا مثلا کافی شاپ طرف ما کجاست؟ و راهنمایی های خوبی هم دریافت کردم
اما عجیب همیشه تعدادی هستند که  فورا به من پیغام می دن:این سوال ما هم هست، لطفا جوابها را به اطلاع من برسونید!
نمی تونم حیرت نکنم همچنان
یعنی واقعا تو که حتی حال نداری خودت سوال خودتو بپرسی؟ چطور انتظار داری من این همه جوابها را یک یک برات بفرستم اولا؟
دوما این چه سوال مهمی بوده که تا الان یادت نبود بپرسی؟آماده خور؟
سوما  اگه هدفت هم مخ زدنه، با ژست آویزون جلو اومدن تاثیر مثبتی نداره ها ، گفته باشم

چهارما اگه  می ترسی از طرح سوال در جمع مجازی و باید پشت کسی پنهان بشی ، به فکر یک تراپی باش، در دنیای واقعی باید خودت بری دنبال خواسته هات  !

۱ نظر:

Mohammad Hakimi گفت...

کاش اگر این گروه تلگرامی خصوصی نیست، آدرسش را بدهید ما هم سوالاتمان را آنجا بپرسیم ;)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...